Gå til innhold

Nytt skjermkort - Null peiling, stramt budsjett :p


Anbefalte innlegg

Ja som sagt, trenger nytt skjermkort? Hovedgrunn, STØY. Det jeg har nå bråker så sinnsykt fælt.

 

Skal kjøpe det fra komplett, og tenkte sette et tak på 1000,-. Lov å komme med forslag til gode tilbud over prisen og selvfølgelig. Men gode kjøp under tusenlappen settes pris på.

 

Spør da her siden jeg har 0 peiling på skjermkort lenger. Akkurat nå har jeg et Gainward Radeon HD 4850 512MB GDDR3 satt inn i et Cooler Master Centurion 534 Midi Tower S kabinett.

 

Noen lure forslag fra dere eksperter ? :thumbup::whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"What fan noise? Seriously, if you can hear the fans of the Radeon HD 5750 or Radeon HD 5770 you must have Spock ears. They performed quietly for us, never reaching volumes over our one 120mm fan on the side or the CPU fan, even during full GPU loads."

 

Fant dette med litt googling, gjør egentlig at det frister. Noe negativt å si om dette kortet? Evt demokortet jeg ser på?

Lenke til kommentar

Okey, så da har jeg to valg

 

Gainward GeForce GTX 460 1GB -Demo golden sample til 975,-

 

vs

 

XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 -Demo til 520,-

 

Prisforskjellen er ganske stor, men mener du at jeg tjener nok på dette i ytelse og støyredusering?

 

Kan nevne resten av pc specsa også viss det hjelper på:

CPU Intel Pentium Dual Core E5200 2,5GHz,

RAM Kingston DDR2 HyperX PC6400 4096MB CL5,

Kit 2x matched HyperX 2GB DDR2

Powersupply 9 Corsair Powersupply 550W Bulk, black,

Motherboard Asus P5Q, P45, Socket-775, DDR2,

 

Beklager at jeg er litt vinglepetter, men med halvstram økonomi vil jeg bare vite at jeg får såpass for pengene med å gi det dobbelte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...