Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken pris for bilen? Passat 3c stv ABT styling/tuning


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg skal dessverre selge min stasjonsvogn pga overgang til SUV og lurer derfor på hvilken pris jeg kan forvente for min bruktbil.

Det er en 2006 VW Passat stasjonsvogn, som har vært demovogn for ABT Sportsline i tyskland.

Den har styling/tuning/felger/dekk for ca 100 000, noe jeg ikke regner med at jeg får så veldig mye igjen for.

Bilen er kjørt 118 000km og er en highline utgave, med stor fargeskjerm til navi og masse ekstra utstyr.

Jeg har lagt den ut for 255 000 inkludert omregistrering. Er dette fornuftig? Jeg mener den nesten den er verdt mer, men det er kanskje fordi jeg elsker bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ligger ute på finn.no. La bilen ut igår, mange treff ser jeg på statistikken som blir presentert fra finn.no, og har fått en telefon fra en som er interessert i å prøve den til helgen.

 

link

herlig, håper du får solgt den ;)

 

riktig link: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29339158

 

edit: forr. merker jeg ikke noe overdrevet styling på bilen, synes den var syk fin. Virker bare som om musklene er blitt litt mer trent. xD

Endret av CreativeFantasy
Lenke til kommentar

Greia med sånne biler er at det ikke finnes noe listepris på dem, bilen er verdt det du vil ha samt. hva en potensiell kjøper vil gi.

 

I mine øyne virker 255 000,- som en grei pris for en sånn bil da det bare er ett par hakk over hva (på papiret) tilsvarende biler går for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bortsett fra ubrukelige hjul, imitert treverk og tuning som trekker prisen ned for mitt vedkommende ser bilen grei ut.

skjønner virkelig ikke hva som gjør de hjulene ubrukelig?

Ikke annet enn at jeg ønsker komfort, og det er ikke akkurat førsteprioritet for de som velger slike hjul. Ventet forresten omtrent slike reaksjoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...