Gå til innhold

Debatt om jøders rolle i verdensamfunnet


Anbefalte innlegg

I usa er jøder blant de mest liberale av usas minoriteter, de fleste av dem er mot dødstraff, de fleste stemmer demokrater eller liberterian, mange av dem er veldig liberale når det kommer til homofile, faktisk regner jeg med at liberale jødisek synagoger i New York blir de blant de første i den staten til å ha religiøse brylupp for homofile.

 

Alt dette viser at de på ingen måte tar Talmud eller Torahen noe mer seriøst enn liberale kristene tar det gammle testamentet

 

Alle jøder og jødiske ledere tar talmud seriøst, dt er derfor de kan fremstå slik for å bedra goyim mens de selv i det skjulte driver med sin undergravingsvirksomhet.

 

Jøder er ikke religiøs slik folk fra andre religioner, men kan gå inn i kristne menigheter, andre religiøse og sekulære samfunnsinstitusjoner osv for å drive undergravingsvirksomhet og ødelegge dem innenfra, og det gjør de etter talmuds lære.

 

Torah, eller moseloven, brukes av jødene i en forvrengt versjon, for å understreke deres egen onde og perverse lære i talmud.

Men det er talmud som er jødenes "hellige"bok, og det er den alle jøder studerer når de forteller oss at de driver med bibelstudier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jødene har i de siste år blitt kategorisert som et intellignet folkeslag pga forskning og statistikk som viser at en jøde gjennomsnittelig har høyere IQ enn andre folkeslag. At mennesker som f eks Alber Einstein og flrere nobelpris vinnere er jøder har forsterket troen på jødenes intelligens.

 

Jeg antar at dette er fakta, men det er min mening at det er tilfeldig.

Jødene er, som den vestlige verden, den østlige verden, og ulike folkslag, sosialt konstruerte.

Det at mange mennesker med økonomisk dominans f eks er jødiske, har med tilfeldigheter og gjøre.

Mennesker finner sammen med mennesker som ligner på hverandre, og blir automatisk kategorisert ut fra fysisk/etnisk rase.

Lenke til kommentar

Subsidiært fordi konspirasjonsteoriene om jøder er så grunnløse og latterlige at det krever ekstreme skylapper å akseptere dem.

 

 

Nei,det er ikke "fordi konspirasjonsteoriene om jøder er så grunnløse og latterlige at det krever ekstreme skylapper å akseptere dem"

Men fordi dere hjernevasede jødetilbedere ikke er i stand til å bryte ut av den dvaletlstanden jødene og media har satt dere i.

 

Det fine tonnevis med dokumentasjon og beviser på at det dere kaller "konspirasjonsteoriene" ikke er det.

Men dere kan ikke forstå, uansett hvilken dokumentasjon eller kilde vi legger ut, for dere er programmert til alltid å overse det eller finne en bortforklaring hvis dere kommer over noe ufordelaktig informasjon om jødene.

 

Jeg vet hvordan det virker, jeg har selv vært glødende Israelvenn i mange år, og veldig i favør av jødene, og oversett og bortforklart ufordelaktig informasjon om Israel og jødene.

 

Men jeg klarte heldigvis å våkne opp og se hvor feil jeg tok når det gjelder jødene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Balta, du tabber deg ut fordi vi ikke TILBER jøder.

 

Det tror du ja. Men det er et faktum at du gjør det likevel, selv om det nok er ubevisst.

 

For du og andre overser eller bortforklarer automatisk all informasjon som er ufordelaktig for jødene. Samtidig som dere godtar alt jødene sier uten spørsmål.

 

Dette minner om religiøs fanatisme, og det minner om muslimenes fanatiske forsvar for islam, og deres automatiske avvisning og bortforklaringer om man kommer med noe ufordelaktig informasjon om islam eller mohammed. Selv om det er tatt direkte fra islams egne skrifter.

 

Jeg har dessuten vært i den situasjonen selv, og kjenner igjen tegnene.

Jeg var akkurat som deg og mange andre her, jeg overså og borforklarte også all ufordelaktig informasjon om jødene slik dere gjør.

Og jeg ville også ha benektet at jeg tilba jødene, men jeg ser nå at jeg var kommet i en situasjon hvor det var nettop det jeg gjorde, men det var selvsagt ubevisst tibedelse, men det er alvorlig nok.

 

Når jeg nå kaller dere for jødetilbedere, så er det snakk om en ubevisst tilbedelse slik jeg selv gjorde.

Jeg mener selvsagt ikke at dere aktivt faller ned på kne og tilber jødene.

Men tilbedelse kan som sagt også skje ubevisst, som noe du blir lurt til.

Lenke til kommentar

 

noe spesielt du synes jeg burde vite om Talmud?

 

Du kunne jo prøve å lese den.

 

I en diskusjon om jøder så burd det nesten være obligatorisk å lese the babylonian talmud, eller i det minste deler av den.

For talmud er jødenes hellige bok og den de følger til punkt og prikke, og uten denne kunnskapen så er det vanskelig for folk å forstå hvilken ondskap som ligger bak og som driver jødene.

 

http://www.come-and-hear.com/talmud/index.html

Jødedommen er en primitiv stammereligion, som kristendommen og islam springer ut i fra.

 

Men nei, jeg ser ingenting som tyder på at ALLE etniske jøder som følger talmud til punkt å prikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Balta, du tabber deg ut fordi vi ikke TILBER jøder.

 

Det tror du ja. Men det er et faktum at du gjør det likevel, selv om det nok er ubevisst.

 

For du og andre overser eller bortforklarer automatisk all informasjon som er ufordelaktig for jødene. Samtidig som dere godtar alt jødene sier uten spørsmål.

 

Dette minner om religiøs fanatisme, og det minner om muslimenes fanatiske forsvar for islam, og deres automatiske avvisning og bortforklaringer om man kommer med noe ufordelaktig informasjon om islam eller mohammed. Selv om det er tatt direkte fra islams egne skrifter.

 

Jeg har dessuten vært i den situasjonen selv, og kjenner igjen tegnene.

Jeg var akkurat som deg og mange andre her, jeg overså og borforklarte også all ufordelaktig informasjon om jødene slik dere gjør.

Og jeg ville også ha benektet at jeg tilba jødene, men jeg ser nå at jeg var kommet i en situasjon hvor det var nettop det jeg gjorde, men det var selvsagt ubevisst tibedelse, men det er alvorlig nok.

 

Når jeg nå kaller dere for jødetilbedere, så er det snakk om en ubevisst tilbedelse slik jeg selv gjorde.

Jeg mener selvsagt ikke at dere aktivt faller ned på kne og tilber jødene.

Men tilbedelse kan som sagt også skje ubevisst, som noe du blir lurt til.

 

bra skrevet.

 

enkelt bevist. nevn illuminati og du er dømt. Men det er nevnt i bibelen til folk flest store norske leksikon, dog lite detaljert men fakta. Folk vet bare ikke hva dem prater om eller har blitt fortalt av en eller annen personelig guru at det der er bare tull. Uten selv å innhente relevant informasjon å analysere den.

 

Folk som ikke vet hva hypnose og tankekonstruksjon er , har mest sannsynelig blitt utsatt for det.

Lenke til kommentar

Balta, du tabber deg ut fordi vi ikke TILBER jøder.

 

Det tror du ja. Men det er et faktum at du gjør det likevel, selv om det nok er ubevisst.

 

For du og andre overser eller bortforklarer automatisk all informasjon som er ufordelaktig for jødene. Samtidig som dere godtar alt jødene sier uten spørsmål.

 

Dette minner om religiøs fanatisme, og det minner om muslimenes fanatiske forsvar for islam, og deres automatiske avvisning og bortforklaringer om man kommer med noe ufordelaktig informasjon om islam eller mohammed. Selv om det er tatt direkte fra islams egne skrifter.

 

Jeg har dessuten vært i den situasjonen selv, og kjenner igjen tegnene.

Jeg var akkurat som deg og mange andre her, jeg overså og borforklarte også all ufordelaktig informasjon om jødene slik dere gjør.

Og jeg ville også ha benektet at jeg tilba jødene, men jeg ser nå at jeg var kommet i en situasjon hvor det var nettop det jeg gjorde, men det var selvsagt ubevisst tibedelse, men det er alvorlig nok.

 

Når jeg nå kaller dere for jødetilbedere, så er det snakk om en ubevisst tilbedelse slik jeg selv gjorde.

Jeg mener selvsagt ikke at dere aktivt faller ned på kne og tilber jødene.

Men tilbedelse kan som sagt også skje ubevisst, som noe du blir lurt til.

Vi bortforklarer ikke ufordelaktige argumenter om jøder. For min egen del er det en total avvisning av ideen om at jødene, som folk, har den rollen enkelte påstår at de har.

 

Vi tilber ikke jødene. Vi gir blanke faen i etnisitet. Nå skal jeg kanskje bare snakke for meg selv, men jeg tror ikke jeg er alene i den oppfatningen.

Lenke til kommentar

 

Jødedommen er en primitiv stammereligion, som kristendommen og islam springer ut i fra.

 

Men nei, jeg ser ingenting som tyder på at ALLE etniske jøder som følger talmud til punkt å prikke.

 

Feil.

Kristendommen er ingen "primitiv" stammereligion og kristendommen har heller ikke noe å gjøre med jødedommen, og det er overhodet ingen likheter mellom jødedommen og kristendom.

 

Men når det gjelder islam så har du rett. islam er en stammereligion, og aavlegger av jødedommen.

 

Det fins imidlertid ikke "etniske jøder" jøder er jøder fordi de har samme religion. Du vil vel ikke si at det fins etniske muslimer ?

Eller etniske buddhister osv ?

Alt dette er religioner delt av folk fra flere kulturer og folkeslag.

Vi kunne jo dra dette videree og si at det fins etniske sosialister, etniske kapitalister osv. Men alle vet jo at det ikke er tilfelle.

 

Det kan godt være at noen jøder på grunnplanet ikke bryr seg om talmud, men de fleste jødene følger talmud fordi det er den de vokser opp med og blir undervist i. Slik de fleste som har vokst opp i Norge er undervist etter et kristent verdisystem,så er jødene vokst opp og undervist i et verdisystem basert på talmud.

muslimer er opplært etter islams verdier osv.

 

Og alle jødiske ledere følger også definitivt den babylonske talmud, og det er dette som har noe å si

Lenke til kommentar

 

Vi bortforklarer ikke ufordelaktige argumenter om jøder.

 

Det er jo det du og de andre her som forsvarer jødene har gjort hele tiden.

Uansett hvilken dokumentasjon vi kommer med og uansett hvilke kilder vi har så overser dere det eller finner et eller annet som er feil med personen eller organisasjonen som driver websiden. Eller med personen som legger frem informasjonen.

Deretter roper dere igjen på "dokumentasjon" og beviser.

 

Dette har jeg opplevd fra det øyeblikk jeg kom hit på forumet.

Lenke til kommentar
Kristendommen er ingen "primitiv" stammereligion og kristendommen har heller ikke noe å gjøre med jødedommen, og det er overhodet ingen likheter mellom jødedommen og kristendom.

Det gamle testamentet?

 

Det fins imidlertid ikke "etniske jøder" jøder er jøder fordi de har samme religion. Du vil vel ikke si at det fins etniske muslimer ?

Jøder regnes også som en etnisk/kulturell gruppe, Albert Einsten er omtalt som "jøde", men han hadde ingen tro på en personlig jødisk Gud.

 

Slik de fleste som har vokst opp i Norge er undervist etter et kristent verdisystem,så er jødene vokst opp og undervist i et verdisystem basert på talmud.

Og de fleste i Norge bryr seg fint lite om hva bibelen faktisk sier.

 

Og alle jødiske ledere følger også definitivt den babylonske talmud, og det er dette som har noe å si

Jødiske ledere som i Israel's statsledere?

Eller snakker du om alle jøder med høystående posisjoner i samfunnet?

Lenke til kommentar
Kristendommen er ingen "primitiv" stammereligion og kristendommen har heller ikke noe å gjøre med jødedommen, og det er overhodet ingen likheter mellom jødedommen og kristendom.

Det gamle testamentet?

 

Det fins imidlertid ikke "etniske jøder" jøder er jøder fordi de har samme religion. Du vil vel ikke si at det fins etniske muslimer ?

Jøder regnes også som en etnisk/kulturell gruppe, Albert Einsten er omtalt som "jøde", men han hadde ingen tro på en personlig jødisk Gud.

 

Slik de fleste som har vokst opp i Norge er undervist etter et kristent verdisystem,så er jødene vokst opp og undervist i et verdisystem basert på talmud.

Og de fleste i Norge bryr seg fint lite om hva bibelen faktisk sier.

 

 

Hva med GT ? Det er vel ikke noe bevis på at det dreier seg om en stammereligion.

Og det er heller ingen bevis på at kristendom og jødedom har noe til felles.

Jødene er heller ikke noe etnisk gruppe. Men er sammensatt av mange forskjellige folkeslag.

At de regnes som en kulturell gruppe er fordi de som jeg sier har jødedommen til felles, og de følger jødenes "hellige" bok som er den babylonske talmud.

 

Og at de fleste i Norge nå ikke bryr seg noe om hva Bibelen sier, er noe de vil bli straffet for.

Og Norge opplever allerede den begynnende straffen for at både regjeringen, kirken og de fleste andre har forlatt Gud og Bibelen, til fordel for hedenskap og elendighet.

Lenke til kommentar

 

Vi bortforklarer ikke ufordelaktige argumenter om jøder.

 

Det er jo det du og de andre her som forsvarer jødene har gjort hele tiden.

Uansett hvilken dokumentasjon vi kommer med og uansett hvilke kilder vi har så overser dere det eller finner et eller annet som er feil med personen eller organisasjonen som driver websiden. Eller med personen som legger frem informasjonen.

Deretter roper dere igjen på "dokumentasjon" og beviser.

 

Dette har jeg opplevd fra det øyeblikk jeg kom hit på forumet.

Men for helvete baltazar, jeg fosvarer ikke en eneste jøde. Det er ikke noe å forsvare. Nada, zip, nothing. Det er et fantasifoster, en grunnløs teori, og å trekke på skuldrene og si "nei, dette tror jeg ikke på" er ikke å forsvare 'jødene', det er å avvise at teorien har noen som helst rot i virkeligheten.

 

For å forsvare jødene måtte vi faktisk tro på konspirasjonsteorien din.

Lenke til kommentar

 

Vi bortforklarer ikke ufordelaktige argumenter om jøder.

 

Det er jo det du og de andre her som forsvarer jødene har gjort hele tiden.

Uansett hvilken dokumentasjon vi kommer med og uansett hvilke kilder vi har så overser dere det eller finner et eller annet som er feil med personen eller organisasjonen som driver websiden. Eller med personen som legger frem informasjonen.

Deretter roper dere igjen på "dokumentasjon" og beviser.

 

Dette har jeg opplevd fra det øyeblikk jeg kom hit på forumet.

Men for helvete baltazar, jeg fosvarer ikke en eneste jøde. Det er ikke noe å forsvare. Nada, zip, nothing. Det er et fantasifoster, en grunnløs teori, og å trekke på skuldrene og si "nei, dette tror jeg ikke på" er ikke å forsvare 'jødene', det er å avvise at teorien har noen som helst rot i virkeligheten.

 

For å forsvare jødene måtte vi faktisk tro på konspirasjonsteorien din.

 

Egentlig så har du på en måte rett i det.

Ditt problem er bare at de såkalte "konspirasjonsteoriene" som du så foraktelig avviser, de er sanne.

Derfor kommer du i skade for å forsvare jødene selv om du kanskje ikke er klar over det selv.

 

Men du forsvarer jødene uansett om du tror på det jeg sier eller ikke, for det faktum at slike som deg bare godtar den offisielle versjonen av historien uten å sjekke selv, gjør at jødene i første omgang vil lykkes med sin konspirasjon.

 

Og du har ingen unnskyldninger, for du har selv aktivt avvist all informasjon jeg og andre har kommet med om hva jødene driver med, og de gjør deg også medskyldig i de ugjerningene og den lidelsen som jødene påfører andre.

 

For jødene vil lykkes i første omgang, men så vil de bli fjernet og straffet for det de har gjort.

Når det er kommet så langt at du ser hva som skjer så vil det antakelig være for sent å angre.

Lenke til kommentar

Nei, de er selvfølgelig ikke sanne. Enkelte har satt seg inn i et verdensbilde der alt til slutt underbygger deres feiloppfatninger. De tror virkelig at jødene styrer verden og alt et andre våset.

 

Men det er ikke sant. Det er en løgn, hvem som startet løgnene vet jeg ikke, men jeg vet at det er en grunnløs konspirasjonsteori.

 

Den eneste som forsvarer noe her er deg, du forsvarer teorier som ikke kan underbygges. Vi avviser bare en grunnløs teori.

Lenke til kommentar

Jeg tror vet det er kristne som står bak faenskapen i Norge. Jf. Grunnloven § 4 skal kongen håndheve og beskytte den evangelisk-lutherske religion. Dette er selvsagt for at de kristne som står bak skal kunne bruke sin forvrengte versjon av bibelen til understreke deres egen onde og perverse lære, uten at noen skal kritisere dem.

 

Jeg viser til Grunnloven § 12 som sier blant annet følgende: Av statsrådets medlemmer skal over halvdelen bekjenne seg til statens offentlige religion. Dette er et bevis på at kristne ikke vil at de vantro skal komme i flertall og overstyre de kristnes vilje om hvordan landet styres.

 

En annen ting som er verdt å merke seg, er all «støtten» kristendommen liksom kommer med. Dette er selvsagt bare for å stille sin tro i et godt lys, og flytte fokus på det gode. Folk tenker at siden de hjelper og støtter pårørende i denne situasjonen, så kan de umulig være onde. Så denne bombingen er det definitivt kristne som står bak.

 

Redigert: Jeg vet, selvsagt. /sarkasme

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar

 

Men det er ikke sant. Det er en løgn, hvem som startet løgnene vet jeg ikke, men jeg vet at det er en grunnløs konspirasjonsteori.

 

 

Det er ikke løgn.

Og det vil du nok få oppdage en dag, og jeg tror ikke du trenger å vente så lenge heller.

Joda, noen har faktisk løyet for deg, ganske grovt også. Jeg kommer nok ikke til å oppdage noe, men det er ikke utenkelig at du kommer til å vente i evigheter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...