Gå til innhold

Litt hjelp til kjøp av riktig brikker?


Saft Suse

Anbefalte innlegg

Heihei. Ser etter litt hjelp til å få handlet riktig type minnebrikker. Jeg falt av lasset for flere år siden, så komponenter i dag er nesten gresk for meg dessverre.

 

For å gå rett på sak har jeg for tiden MSI P35 og Corsair TWIN2X 5400 DDR2. Jepp, utdatert og det som verre er. Jeg bruker ikke PC-en til å spille stort mer, så oppgraderinger er sjeldne. Uansett, 2GB minne har irritert meg en god stund nå, og jeg kunne tenke meg litt mer. Minne er jo uansett grisebillig.

 

Her trenger jeg hjelp. 5400 finner jeg ingenting av til salgs, og der stopper ekspertisen min også. Må jeg handle nytt hovedkort også, eller er det alternativer jeg kan bruke isteden?

 

Forøvrig så har jeg 64-bit OS, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, takk for posten, men det hjelper meg ikke litt engang.

 

Som sagt er delene jeg bruker utdatert, og jeg må finne alternativer. Derimot har jeg ikke den fjerneste anelse om hva som fungerer med hovedkortet jeg bruker. Spørsmålet mitt er hva som passer. Corsair sine sider kan ikke svare meg på det, så vidt jeg kan se.

 

Med mindre du siktet til 'Memory Finder'-saken dems, som hverken har hovedkortet eller minnet mitt i listene.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...