Woltox Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har da en stasjonær pc som jeg har alle filmer/serier på. Den er koblet med kabel direkte til ruteren. Jeg har også en Macbook jeg bruker når jeg vil se på film/serie. Den er koblet mot det trådløse. Er det et program(Helst gratis), som gjør at jeg kan gå inn på den stasjonære pc med macen og streame lyd og bilde over til macen?
aragagg Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Noe sånt? TeamViewer Edit: Feil forum? Endret 24. juni 2011 av aragagg
Woltox Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Ehm, jada, tenk på streaming og ikke bare et dårlig bilde.,
GeirGrusom Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 VLC kan vel gjøre dette. Men kan du ikke bare åpne filene på nettverket?
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. september 2011 Skrevet 1. september 2011 slå av passordbeskyttet deling på windows maskinen. Del en mappe på den maskinen. koble til tjener på MAC'en og skriv smb:// 'delt mappe uten '' ' Så kjører du filmer og hva den enn måte være direkte. Streaming er mye mer komplisert enn dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå