Sebbz Skrevet 18. juni 2011 Skrevet 18. juni 2011 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe meg enda et GTX 560 Ti og prøve ut SLI-mode. Men vet ikke helt om det passer i mitt kabinett :/ Slik ser det sånn cirka mitt kabinett ut: Trykk her for bilde Jeg har ikke det samme oppsettet da, hovedkortet mitt er ASUS P8Z68-V PRO. De to typene GTX 560Ti jeg skal sette inn er: - MSI GeForce GTX 560Ti "Twin Frozr II" - Gainward GeForce GTX 560Ti "Golden Sample" Er det smart å sette inn et nytt grafikkkort, eller blir det for varmt og for nærme PSUen? Endret 18. juni 2011 av Sebbz
Sebbz Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Skrevet 19. juni 2011 *BUMP* Kom igjen folkens, kan dere ikke hjelpe meg her ?
Sebbz Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Skrevet 20. juni 2011 Tusen takk for alle gode svar -_- Drittside!
N o r e n g Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Da gidder ikke jeg å svare Det går fint, kanskje du må ta ut HDD-buret ditt men ellers er det null stress så lenge du har en skikkelig 650W eller sterkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå