Gå til innhold

Ensfarget skjorte med korte ermer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortermede skjorter er helt fint om sommeren. Ermet skal da slutte like over albuen. De kan være formelle eller mer causual, det velger man selv ut fra hva man ellers har på seg. Det er egentlig ikke korrekt å bruke slips til kortermet, og da ligger det alt en begrensing der.

 

Hvis man skal brette opp en langermet, så skal den aldri brettes over albuen. Kun sånn 2/3 av underarmen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett et antrekk med kortermet skjorte som jeg har likt.

 

Vent til du får se meg ;-)

 

Det er mye fint i lin og selvsagt i bomull. Kommer an på hva du har det sammen med og i hvilken anledning det skal brukes.

 

Jeg har de siste årene imidlertid fått større og større vansker med t-skjorter. De klarer jeg bare å bruke hjemme hos meg selv. Shorts har jeg også litt problemer med. Hmmm. Det må være alderen. :roll:

 

Fyren som Jonas har postet bilde av, synes jeg ikke har fått det helt til. Problemet er buksene, de passer ikke til ham, for de er for smale nede i forhold til hans litt kraftige sete. Beltet han har på forsterker dette 'problemet', og tar for mye oppmerksomhet. Skoene er ikke pen til en så kritthvit bukse, heller.

 

Skjorten er pen, men det fungerer ofte dårlig med jakke over kortermet, så den må han bære over armen og ikke ta på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...