Gå til innhold

Komplett leveringstid


Anbefalte innlegg

hei jeg har bestilt pc fra komplett. og jeg har konfigruert pcen selv, og det er en del (strømforsyneren) som ikke er inne på lager. det står 24 juni (ubekreftet) når kan jeg forvente meg å få pcen? og starter de ikke montere pcen før strømforsyneren har kommet? jeg har også verdt borti at det sto en dato (ubekreftet) også kom varen før den datoen.. kan dette skje her også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt oss

E-postadresser

 

For å gjøre det enklere for oss å hjelpe deg, er det fint om du har kundenummer og helst referansenummer, ordrenummer eller fakturanummer klart når du kontakter oss. Hvis du sender oss e-post, er det flott om du inkluderer denne infoen!

 

Vær vennlig å sende meldingen din bare til én adresse.

 

Spørsmål før du legger en ordre ([email protected])

Behov for support etter at du har mottatt varen ([email protected])

Spørsmål om finansiering ([email protected])

Ønske om kreditt/utbetaling av kreditnotaer ([email protected])

Ros & ris (tips/klager/frustrasjoner/forbedringer)([email protected])

B2B-kunder (storkunder, hjemme-PC mv.)([email protected])

 

Telefon/faks

 

Komplett Kundesenter:

Telefon: 815 00 315

Telefaks: 33 47 14 01

 

Åpningstider Kundesenter:

08:00 - 17:00 Kundeservice og kjøpshjelp

17:00 - 21:00 Kjøpshjelp

Lenke til kommentar

jeg ringte komplett sin kundeservice... og han sa at varene var reservert.. men på ordre "statusen" så står det at alle varene er åpen hva skjer?

 

Hei

Jeg bestilte også hos Komplett for 5 dager siden. Alle deler var på lager. I dag står det fortsatt status "åpen" på ordren. Jeg ringte dem tidligere i dag og sjekket, fikk beskjed at "de har innkjøringsproblemer med det nye lagersystemet, men det jobbes på spreng for å fikse dette." Jeg spurte deretter om hvor lenge dette hadde pågått og fikk til svar at det hadde vært sånn et par uker, men "det jobbes på spreng for å løse saken, altså".

 

I morgen kommer jeg til å ringe og kansellere ordren og bestille annet sted. Det var jo en grunn til at jeg valgte deler som fantes på lager, jeg ønsket delene raskt og ikke til jul.

 

Jeg anbefaler også alle andre som opplever det samme om å kansellere ordrene. Dette er ikke holdbart.

Endret av Tudor1
Lenke til kommentar

problemet mitt er at, når jeg satte inn en ordre så var PSU`en ikke på lager... det jeg blir evnt. irritert på er hvis de ikke har reservert de andre varene. fordi mens jeg ventet på at PSU`en skulle komme inn igjen, så gikk skjermkortet tomt. så jeg håper for kompletts skyld at de har reservert alle delene, som var på lager når jeg sendte inn orderen!

 

men, ser de som sitter på kundeservice mere en de vi gjør på orderestatus osv... fordi hvordan kan han som jeg prater med fra kundeservice si at dem er reservert når det ikke står det på min ordre status?!? eller er de bare amatører og gir ut "basis" info?

Endret av andkra
Lenke til kommentar

Under varenavnet på "min side" stod det hos meg "1 stk. reservert på lager" selv om ordren var "åpen". Sjekk om det står det samme hos deg, men jeg tipper det. Kan nesten si 100% sikkert at varene dine er reservert, det virker helt ulogisk at de ikke skulle være det.

 

Grunnen til at det står "åpen" tror jeg er at bestillingen din står i kø for å bli plukket og gjort klart for sending.

Lenke til kommentar

Under varenavnet på "min side" stod det hos meg "1 stk. reservert på lager" selv om ordren var "åpen". Sjekk om det står det samme hos deg, men jeg tipper det. Kan nesten si 100% sikkert at varene dine er reservert, det virker helt ulogisk at de ikke skulle være det.

 

Grunnen til at det står "åpen" tror jeg er at bestillingen din står i kø for å bli plukket og gjort klart for sending.

 

åja så det vil si at de rakk og plukke skjermkortet før den gikk tom? :p

Lenke til kommentar

Hvis det ikke står "plukket" på "min side" er det nok ikke plukket enda. Men at de er tomme for skjermkortet vil ikke nødvendigvis si at de ikke har flere igjen på lager, men at de de har på lager er reserverte, som da sannsynligvis er tilfelle for deg. At de nå er tomme for skjermkortet vil si at de ikke har flere igjen på lager som ikke er reserverte.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke står "plukket" på "min side" er det nok ikke plukket enda. Men at de er tomme for skjermkortet vil ikke nødvendigvis si at de ikke har flere igjen på lager, men at de de har på lager er reserverte, som da sannsynligvis er tilfelle for deg. At de nå er tomme for skjermkortet vil si at de ikke har flere igjen på lager som ikke er reserverte.

 

åja skjønner, håper bare de rakk å reservere til meg :p eller så blire haraball

Lenke til kommentar

nå har statusen på ordren min endret seg fra åpen til frigjort for plukk.. hva vil det si og hvor lang tid tar det før den er klar for sending?

Hvis den er frigjort så blir den sendt i ettermiddag. Hvor lang tid transporten tar er helt avhengig av hvor du bor, til hit jeg bor tar det 2-4dager.

Lenke til kommentar

nå har statusen på ordren min endret seg fra åpen til frigjort for plukk.. hva vil det si og hvor lang tid tar det før den er klar for sending?

Hvis den er frigjort så blir den sendt i ettermiddag. Hvor lang tid transporten tar er helt avhengig av hvor du bor, til hit jeg bor tar det 2-4dager.

 

men har de satt sammen pcen allerede?

Lenke til kommentar

Hvis de skal montere den så tar det nok en dag ekstra nuligens. Nå er det strengt tatt ikke lenge på å montere en maskin men de har vel sikkert nok å gjøre fra før av.

 

jeg bestilte 11.juni og de har en slags garanti på at de skal få montert den på 12 dager.. ser ikke ut som de rekker det :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...