Gå til innhold

Sykemelding Deltidsansatt


Anbefalte innlegg

Hei!

Presterte ødelegge kneet i midten av mai måned og ble fra og med den 21.mai sykemeldt fra jobben til og med 8 juli.

 

Jobber deltid 4-5 ganger i uken. (Ingen fast stilling, "tilkallingshjelp" står det i kontrakten) Men har jo faste dager, men dette står ikke i kontrakten.

 

Siste dagen jeg jobbet før skaden skjedde, kunne jeg se at jeg var satt opp frem til den 17. juni men ikke utover det.

 

Hva får jeg lønn for? Hva har jeg krav på? Hvordan fungerer det?

 

Noen som kan hjelpe meg? Formuler dette på en enkel måte.

 

Takk :)

Endret av Performance27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Presterte ødelegge kneet i midten av mai måned og ble fra og med den 21.mai sykemeldt fra jobben til og med 8 juli.

 

Jobber deltid 4-5 ganger i uken. (Ingen fast stilling, "tilkallingshjelp" står det i kontrakten) Men har jo faste dager, men dette står ikke i kontrakten.

 

Siste dagen jeg jobbet før skaden skjedde, kunne jeg se at jeg var satt opp frem til den 17. juni men ikke utover det.

 

Hva får jeg lønn for? Hva har jeg krav på? Hvordan fungerer det?

 

Noen som kan hjelpe meg? Formuler dette på en enkel måte.

 

Takk :)

 

Det er nok en reell fare for at du kan sitte igjen med lite sykepenger hvis du ikke har noe fast i kontrakten. Det erfarte iallefall jeg, selvom jeg også hadde faste vakter (annen hver lørdag feks). Kommer nok ann på arbeidsgiver, men du kan jo alltids prøve deg og late som du ikke har noen tvil, og se om de motsier det.. Men dersom det er nedfestet i en skiftplan kan du kreve det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...