Gå til innhold

Fifa 11 Clubs!


PlokkSD

Anbefalte innlegg

Halla godtfolk!

Har startet en ny NORSK klubb, kalt "Ultimate Crew". Vi er tre stykker akkurat nå, og på utkikk etter en større "base" av folk, slik at man ikke er avhengig av at alle folka i klubben er på samtidig for å kunne spille...

 

Ferdighetsmessig bør du være ganske god, og ikke minst spille ballen! Vekt på at fotball er et LAGspill:)

Som sagt er vi ganske nyoppstartet, og har bare spilt 9 kamper, og statistikken er som følger: 6-1-2(begge kampene vi tapte datt en i laget ut, og vi ble ikke nok spillere til å fullføre kampen).

Vi bruker Skype når vi spiller for å kunne kommunisere lettere, og ikke minst ha det mye mer moro!

Alle posisjoner er velkommen i starten, men GK, DEF, og MID er ekstra velkomne:) Du bør ha godt over 80 i skill på plassen din..

 

skriv enten her, send meg en pm, eller skriv til meg på PSN: Bajsklommp.

Ha med alder, skill på plassen du vil spille, alternativ posisjon, når du kan spille og skypenavn, så vil du bli testet ut:)

 

 

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte at det var PS3 det var snakk om da du skrev PSN helt i slutten av innlegget, men du må gjerne innramme 'PS3' i tittelen så det blir enklere for folk å oppfatte.

 

 

Forøvrig skal jeg vurdere det, men får dessverre ikke så mye tid til å spille.

Lenke til kommentar

Vi "trenger" ikke flere enn to for å spille nei... men du "trenger" ikke flere enn to for å kunne spille vanlig fotball heller! Men pluss på noen ekstra, og moroa blir plutselig mangedoblet:)

En annen viktig faktor er at de såkalte ANY-players er helt forferdelig å spille med, og så lenge at spillerne er gode, så er det best å spille med flere enn to!

Lenke til kommentar

Vi er tre stykker akkurat nå, og på utkikk etter en større "base" av folk, slik at man ikke er avhengig av at alle folka i klubben er på samtidig for å kunne spille...

 

 

Kim

 

Dette er grunnen til at eg skrev det eg skrev. Får inntrykk av at du sier her at en MÅ være tre for å spille, siden dere er på utkikk etter flere slik at dere ikke er avhengig av at alle tre i klubben er tilgjengelig for at det skal bli spilling.

 

Noe eg påpeker at en trenger bare være to, og da trenger ikke ALLE i klubben deres å være tilgjengelig for at det skal bli spilling.

 

Kunne gjerne vert med, men Pro'en min er sliten etter 7 og en halv mnd med intens løping og utallige mål scoret. Og Fifa 12 er rett rundt hjørnet og da har eg (vi) en klubb som skal fyres igang igjen.

Lenke til kommentar

Vi er tre stykker akkurat nå, og på utkikk etter en større "base" av folk, slik at man ikke er avhengig av at alle folka i klubben er på samtidig for å kunne spille...

 

 

Kim

 

Dette er grunnen til at eg skrev det eg skrev. Får inntrykk av at du sier her at en MÅ være tre for å spille, siden dere er på utkikk etter flere slik at dere ikke er avhengig av at alle tre i klubben er tilgjengelig for at det skal bli spilling.

 

Noe eg påpeker at en trenger bare være to, og da trenger ikke ALLE i klubben deres å være tilgjengelig for at det skal bli spilling.

 

Var mer for å sette det på spissen, at når vi er så få, så er det ikke alltid noen på når du er på! Er såpass mye mer moro å spille med 3 enn 2 også, så vil derfor ha en større base slik at det kan spilles oftere med flere folk enn 2! 4-5 spillere, så begynner det å bli gøy!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...