Gå til innhold

ZTE Blade eller LG Optimus One (P500) ?


ZTE Blade eller LG Optimus One (P500) ?  

9 stemmer

  1. 1. ZTE Blade eller LG Optimus One (P500) ?

    • ZTE Blade
    • LG Optimus One P500
    • Huawei Titan U8800
    • Samsung S5830 Galaxy Ace
      0


Anbefalte innlegg

Vanskelig å skille disse to telefonene. Prisforskjellen er kun på en hundrelapp (i favør ZTE), og ZTE har høyere skjermoppløsning. Men P500 har jo ca dobbelt så lang batterivarighet og virker ikke like "billig" som ZTE.

 

Noen tips? Føler jeg liker P500 best, men trenger noen innspill!!! Kanskje du har tips på noen andre gode telefoner til rundt 1500 kroner?

 

/Spursjr

Endret av Spursjr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en P500 og er veldig fornøyd med den. Har forsåvidt ikke prøvd ZTE Blade, men kan anbefale LG'n. Mange sier ZTE'n er ganske hakkete og treig, men jeg vet ikke. Oppløsningen er ikke så fryktelig dårlig på LG, den har faktisk litt høyere pikseltetthet enn iPhone 3GS (hvis jeg har forstått det riktig, 320x480 på begge, men 3GS har 3,5" skjerm mens P500 har 3,2"). Vet heller ikke hvordan fargene på LG er kontra ZTE, men etter min mening leverer LG varene.

 

Hvis du skulle finne på å kjøpe P500, så last ned Launcher Pro fra Andriod Market så fort som mulig. Standardmenyene i P500 er i grunnen litt hakkete. Med Launcher Pro så slipper du det.

 

=)

Lenke til kommentar

Etter at jeg oppdaterte min ZTE Blade til Android 2.2 ble den som "ny". Angry Bird frøs etter et par minutter med hakking på 2.1, nå går den som en drøm.

Oppdateringen var rask og problemfri.

Kjenner ikke igjen min telefon i den dårlige kritikken mange kommer med. Til 1490.- uten abb. tror jeg du skal slite med å finne en bedre mobil :thumbup:

 

Eneste minuset jeg har er at ZTE ikke har en guide til oppdateringen. Du bør ha gjort det før eller være villig til å prøve deg frem for å kjøre oppdateringsprogrammet..... Med en guide kunne moren min ha gjort det :innocent:

Lenke til kommentar

Dere gjør valget mitt så mye enklere!

Men nå ser jeg at det står mellom Optimus One og Huawei!

Jeg føler jo at Huawei er en mye bedre telefon en Optimusen. Men prisen er jo ganske forskjellig, og for meg som surfer mye, spiller noen enkle spill (angry bird, sudoku, football manager, kanskje NFS etc.), sende meldinger, ta noen enkle feriebilder og slike ting! Hvordan er Huawei iforhold til ipod? Tenkte jeg skulle selge ipodn og heller kjøpe huawei...

 

Edit: Letet litt rundt omkring og fant Samsung S5830 Galaxy Ace!!! Den kostet ca 200 kroner mer en huawei, lurer på om jeg heller skal kjøpe denne hvis valget faller på huawei! Noen som har noen erfaringer? Den ligner mye på ipod!

Endret av Spursjr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...