Gå til innhold

IDE blir SCSI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo ikke ett problem da,men jeg lurer på hvorfor alle IDE enhetene mine vises som SCSI enheter i device manager?

Er dette spesielt for Abit eller er alt bare så nytt for meg fortiden i dataverden?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir slik hos meg på alle ide diskene som er kobla til IDE disk controller hvertfall, så det er vel noe av det samme...

Skrevet
Dette er jo ikke ett problem da,men jeg lurer på hvorfor alle IDE enhetene mine vises som SCSI enheter i device manager?

Er dette spesielt for Abit eller er alt bare så nytt for meg fortiden i dataverden?? :-)

Du kjører Windows 2000, ikke sant? Win2k pleier av en eller annen merkelig grunn å late som om alt er scsi...spør meg ikke hvorfor

Skrevet

Win2k, XP legger kontroller kort (og innebygde raid kontrollere) i SCSI/RAID adapters kategorien, men i virkligheten har det ikke noe med SCSI å gjøre.

Nothing changes but the name eller no'

Skrevet

Jeg hadde samme problemet på mitt Abit SA7 hovedkort. Det jeg gjorde, var å avinstallere IDE-driverene som fulgte med hovedkortet. Da kom diskene opp riktig i device manager igjen. Dette var med windows XP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...