Gå til innhold

VISA-gavekort/paypal


Sanchez_

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ingen anelse om hvor jeg skulle poste dette, så hvis noen føler det er feilpostet, gi beskjed eller flytt!

 

Jeg skylder min fetter som bor i USA 150 kroner. Han trenger de pengene i dag, men jeg er ikke fylt 18 så har ikke VISA-kort, og han selv har ikke fått ordnet med bankkonto der nede. Derfor har vi blitt enige om at jeg skal sende pengene til paypal-kontoen hans. Jeg har en paypal-konto som ikke er verifisert (siden jeg er under 18 år), men såvidt jeg vet går det an å overføre penger til og fra kontoen allikevel.

 

Mitt spørsmål da er ang. slike visa-gavekort (eller hva det heter) som jeg såvidt har hørt om. Er det noe man kan få kjøpt på narvesen e.l.? For da burde det vel vært mulig å kjøpe et sånt, og så overføre pengene til paypal-kontoen. Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å få en av foreldrene dine til å overføre penger til PayPal-kontoen? Så kan du betale din forelder senere?

Jeg er dessverre ikke på talefot med mine foreldre akkurat nå, og de nekter å hjelpe meg økonomisk for øyeblikket :ermm:

 

tror nok du kan kjøpe spendon gavekort fra bensinstasjon som 7-eleven eller lignende. De kan du bruke fritt

Ok, da prøver jeg det :thumbup:

Endret av TerjeP
Lenke til kommentar

Jeg tror det mest ideelle vil være å få noen du kjenner til å overføre pengene, og du betaler tilbake. Siden det er et gebyr på 39 Kroner, og minimumbeløpet er 200 Kroner.

 

Og uansett, man trenger ikke være 18 for å ha VISA(med kortnummer). Det kommer an på banken din. Noen banker har til og med kortnummer på VISA Electron(Nordea). Så om du kjenner noen som kan bruke sitt kort på nettet, er det nok det beste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...