Gå til innhold

Anbefaler dere meg for å kjøpe SAMSUNG S2


Anbefalte innlegg

Hei Alle gutter og jenter.

 

Jeg har ett spørsmål

 

Jeg ventet på denne mobiltelefonen ( Samsung Galaxy S2 ) og jeg skulle kjøpe den.

Men skuffelse er at mobilen uten NFC-teknologi,.

 

 

 

Anbefaler dere meg for å kjøpe SAMSUNG S2 ? eller hva skal man gjøre for Å FÅ NFC-teknologi?

 

Hvis jeg kjøper mobilen nå. kan man få NFC I fremtiden på mobilen og hva er NFC?

 

 

 

Jeg håper å få en riktig svar.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det i det hele tatt noen steder man kan gjøre nytte av NFC i dag? Sikkert flott og fancy å ha, men så vidt jeg vet finnes det ikke noen steder i Norge man kan ha nytte for dette.

 

Ellers så er S2 skrytt opp i skyene stort sett i alle tester, så jeg ville ikke avbestilt. "Problemet" er at det alltid kommer noe nytt og fancy som kommer i neste modell. Skal man tenke slik vil man aldri kunne kjøpe seg ny telefon!

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke latt NFC være avgjørende for mobilkjøp i dag, siden normale mobilbrukere vil ha byttet telefon minst en gang til før det blir aktuelt. Man skal jo se på om man kan bruke NFC for ett felles billettsystem for kollektivtrafikk i Norge, men det skulle ikke være ferdig utredet før i 2012. I tillegg tar det jo fort litt tid for å sette det ut i system, bare se på hvordan det gikk med Flexus.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke latt NFC være avgjørende for mobilkjøp i dag, siden normale mobilbrukere vil ha byttet telefon minst en gang til før det blir aktuelt. Man skal jo se på om man kan bruke NFC for ett felles billettsystem for kollektivtrafikk i Norge, men det skulle ikke være ferdig utredet før i 2012. I tillegg tar det jo fort litt tid for å sette det ut i system, bare se på hvordan det gikk med Flexus.

 

 

 

Takk Mr EISA01.

 

det betyr jeg kjøper SGS2 nå og når det kommer NFC så man kan oppdatering

Telefonen ikke sant?

 

venter på svar

Lenke til kommentar

Om du skulle kjøpe SGS2 nå vil du for alltid miste muligheten til å bruke NFC. NFC er en brikke som kommuniserer med andre NFC brikker og er altså noe som inngår i hardwaren. En telefonoppdatering vil bare oppdatere softwaren/firmware og muligens yter mer av tilgjengelige hardware.

 

NFC er så dårlig utbredt i Norge at mobilbrukerer med teknologien ikke vil savne det i det hele tatt. Retter meg mot Nexus S nå. Bor du i Norge er det like greit, men om du skulle tenke deg å ha det i lengre perioder, la oss si 3 år eller mer så er det ganske like greit med å vente til høsten? Da kommer, ifølge rykter, SGS2 med NFC brikke.

Lenke til kommentar

Om du skulle kjøpe SGS2 nå vil du for alltid miste muligheten til å bruke NFC. NFC er en brikke som kommuniserer med andre NFC brikker og er altså noe som inngår i hardwaren. En telefonoppdatering vil bare oppdatere softwaren/firmware og muligens yter mer av tilgjengelige hardware.

 

NFC er så dårlig utbredt i Norge at mobilbrukerer med teknologien ikke vil savne det i det hele tatt. Retter meg mot Nexus S nå. Bor du i Norge er det like greit, men om du skulle tenke deg å ha det i lengre perioder, la oss si 3 år eller mer så er det ganske like greit med å vente til høsten? Da kommer, ifølge rykter, SGS2 med NFC brikke.

 

 

den er beste svar. jeg fikk fra FORUM.

 

Takk fra mitt hjerte

 

Tusen takk til alle som deltaker på tema

 

Mvh

 

Dr Pawlo20 som er best i test

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

er det noen som vet når den kommer med NFC teknologien ?

Du trenger ikke å spørre om det samme 3 ganger på rad. Hadde vi visst når den kommer ut med NFC nøyaktig, så hadde vi skrevet det ned her.

 

Alt vi vet nå er at den skal komme ut i Juli-August en gang.

 

 

Vindicator

 

 

10000 TAKK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...