ladkiv Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 ja, topic sier vel det meste. Bestilte to nye maskiner i deler den 29.05.11. 2.00 622989 Oppgraderingspakke Intel - Core i7 2600K 3,4GHz Quad core, 8GB DDR3 1600MHz, ASUS Sabertoot 2.00 601840 Chieftec Nitro Series BPS-750C 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Modular, 4x 6+2pin P 2.00 622728 MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX PCI-Express 2.0,"Twin Frozr II", GDDR5, 2xDVI, nat 2.00 630674 Crucial m4 SSD 2,5" 64GB SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 415MB/95MB/s read/write 2.00 575736 OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA SSD 2.5" to 3.5" (Bracket and screws) bestillte dette men når jeg fikk pakken i går kveld. manglet ett av hovedkortene. Hvilke rettigheter har jeg nå? kontaktet komplett i dag tidlig 0801, og de skulle sjekke opp i saken, men de kunne se at alle varene skulle vært pakket. håper dette løser seg kjapt.
Multiflex Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Sjekk totalvekt på varene du bestilte og sammenlign med den loggede vekten fra postens sporingssystem. Mangler det ca. 1 kg har du en grei sak, stemmer vekten blir det vel egentlig påstand mot påstand.
Superslask Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Hvis vekten ikke stemmer kan det jo se ut som om han prøver å lure systemet. Derimot om vekten er lik og ordren som ligger i esken sier at det er sendt 2 hovedkort har Komplett gjort noe galt.
Multiflex Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Posten veier pakkene selv såvidt jeg vet, kjenner til tilfeller hvor denne metoden har vært avgjørende for utfall i en lignende sak, men da var det sendt én vare for mye.
trondmm Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Komplett vil nok også kontrollveie varene de sier de har sendt. Hvis det ikke stemmer med shippingvekten, så vil de ikke være vanskelig å ha med å gjøre.
ladkiv Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Skrevet 7. juni 2011 varene er sendt med tollpost, de har registrert 16 kg. mens varene i seg selv på komplett.no er registrert med 14,822 kg. men så er det jo embalasje osv å ta hensyn til. er vanvittig irriterende. Prøver på ingen måte å lure noe system, vil bare ha ny maskin.
Mr_Tiger Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Er el ikke værre enn at de kan sjekke staus på lageret sitt, der vil de fort se om de har et avik.
ladkiv Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Skrevet 7. juni 2011 var i kontakt med komplett.no igjen nå. De skulle sjekke om de hadde en differanse på lagerstatusen. MEN, de hadde ikke noe tidsperspektiv å komme med. Sitat: det kommer rett og slett ann på hvor fort lageret jobber. Burde de ikke ha noen form for tidsramme på dette? 1
enixitan Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Komplett held på med ei større omstrukturering av lageret sitt, så det er ikkje overraskande at dei ikkje veit akkurat når dei har svar. Det skulle heller ikkje forundre meg om det er nettopp dette som er årsaka til problemet ditt...
Mr_Tiger Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Komplett held på med ei større omstrukturering av lageret sitt, så det er ikkje overraskande at dei ikkje veit akkurat når dei har svar. Det skulle heller ikkje forundre meg om det er nettopp dette som er årsaka til problemet ditt... ja, du sier noe...hehe
ladkiv Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Skrevet 10. juni 2011 ble nå lovet svar i går rundt klokken 13. Dette skjedde heller ikke, så begynner å bli en smule forbannet nå. Skal prøve å ringe igjen nå.
snillekim Skrevet 14. juni 2011 Skrevet 14. juni 2011 Komplett er ofte flinke til å love mer enn de holder. Men de har som sagt mange kunder å prøve å ta vare på. De har vel en ris og ros-mail du kan bruke og, om jeg ikke husker feil. Mine erfaringer med Komplett, er at de kan være litt trege, glemme avtaler, bli litt vanskelige noen ganger, men de har alltid ordnet opp til slutt. Men jeg skjønner godt at de er litt strenge med å bare sende ut ny vare, siden det finnes svindlere rundt om kring også. Men jeg mener ikke at trådstarter er en svindler altså. Håper det ordner seg snart ihvertfall!
Mr_Tiger Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 ble nå lovet svar i går rundt klokken 13. Dette skjedde heller ikke, så begynner å bli en smule forbannet nå. Skal prøve å ringe igjen nå. Ja, hvordan har det gått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå