Gå til innhold

Galaxy S II kan ha gulnet skjerm


Anbefalte innlegg

Blunderguff:

 

"Fikk også en S II i retur her om dagen som hadde svake horisontale striper over hele skjermen, syntes best på lyse bakgrunner."

 

Har sett noe jeg lurer på om er normalt: Noen ganger er det et svakt "flimmer" (horisontale støystriper som flimrer/beveger seg som om en sender skaper støy på et TV-bilde o.l.) på skjermen, merker det spesielt på hvite overflater, eks når jeg er inne på google/gmail, sider på nett ellers, og faktisk også av og til når jeg ikke er på nett, og det er hvite flater. Dette "flimmeret" ser ut som det jeg forbinder med "maskinstøy", og det kommer og går - ser ut som om det er når mobilen "jobber" på nettsider mm. Kan starte med flimmer, for så å bli stille - eks når den googler seg frem til en adresse, finner frem en mail mm, så flimrer den svakt - for så å bli "stille" igjen. Det kan gå dager mellom hver gang det skjer, og det er i grunnen mest irriterende av alt, med tanke på om det er noe galt mer prosessor mm, og jeg må sende den inn. Har noen andre lagt merke med noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg er en av de uheldige som fikk en telefon hvor venstre side av skjermen var gul. Vistes godt på tasaturet, og ikke minst mot den grå bakgrunnen du får når du trekker ned statuslinjen. Gikk til butikken, og de tok den i mot som 'dead on arrival', etter at samsung support hadde anbefalt meg å gjøre akkurat dette. Fikk ny telefon. Denne har også noe gulskjær, men langt i fra like mye som den første.

 

Hvis dere søker på galaxy s II yellow tint på google, vil dere se at dette langt i fra er bare oppspinn.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...