dennisthemenace Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Hei folkens. Begynte å savne Battlefield 2 så jeg fant fram dvd'en, men det vil ikke installeres. Helt i starten får jeg beskjed om at engelsk autorun ikke funker, så kommer dette: Noen som vet hva probleme kan være? -Dennisthemenace
BlueEAGLE Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Det kan være en korrupt fil på DVD-en. MD5sum for setup.exe på min Battlefield2 Complete collection plate er: b01ba38c120b8b1f5963e6b47ff12a1e Samme sum får jeg på BF2-platen som ikke er Complete Collection. For å sjekke MD5sum av din fil så googler du "md5sum windows"
dennisthemenace Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Skrevet 28. mai 2011 jeg prøvde å laste ned en kopi av battlefield 2. Da fikk jeg samme beskjeden
Brede_Skapstroppen Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Kjørt startupen som admin,og evt i kompatibilitetsmodus for XP / Vista ?
Lauen Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 sitter her og skal installere BF2. men nå er det ingen framdrift, for BF2 Voice Setup skal egentlig poppe opp, men det gjør den ikke. den er i prosess-listen, men den er ikke synlig som en installeringsprosess. burde jeg bare avslutte den prosessen?
Brede_Skapstroppen Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 sitter her og skal installere BF2. men nå er det ingen framdrift, for BF2 Voice Setup skal egentlig poppe opp, men det gjør den ikke. den er i prosess-listen, men den er ikke synlig som en installeringsprosess. burde jeg bare avslutte den prosessen? prøv
BlueEAGLE Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Har du en oppføring for den på verktøy-linjen så kan du forsøke å høyre-klikke på den, velge "Move" eller "Flytt" fra menyen og trykke en av piltastene. Vinduet skal da henge fast i musen. Det har hendt meg at vinduer har blitt åpnet til høyre for den skjermen som er lengst tilhøyre for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå