Gå til innhold

Selge Desire HD, kjøpe Galaxy S II, Sensation eller Optimus 2x ?


Anbefalte innlegg

Hei,

kan få selgt min HTC Desire HD til ein bekjent for 3000kr. Lurar då på kvaslags mobil eg evt. skal gå for som neste.

 

Galaxy S II ser bra ut, har ripesikkert glass og har fått veldig mykje bra omtale. Einaste minuset er kanskje prisen?

 

Sensation har eg høyrd er dårlegare enn Galaxy S II på dei fleste punkt, med unntak av den nye videofunksjonen den får? Ja, og litt høgare oppløysing som sikkert ikkje er merkbart for meg.

 

Er generelt skeptisk til LG, men den nye optimus 2x er kanskje noko å gå for?

 

I tillegg, korleis er det med kamra på dei, er nokon overlegne dei andre, det same gjeld for batteriet, er det bedre på Galaxy S II enn på Desire HD?

 

Med andre ord, trenger hjelp til å velge rett mobil av desse 3.

 

P.s. 3000kr for ein HTC Desire HD som blei kjøpt i slutten av Februar, er strøken, null riper, er det fortsatt ein bra pris å selge den for? Eller kan eg får meir for den?

 

Kudos til dei som gidder å hjelpe meg på rette vegar!

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

kan få selgt min HTC Desire HD til ein bekjent for 3000kr. Lurar då på kvaslags mobil eg evt. skal gå for som neste.

 

Galaxy S II ser bra ut, har ripesikkert glass og har fått veldig mykje bra omtale. Einaste minuset er kanskje prisen?

 

Sensation har eg høyrd er dårlegare enn Galaxy S II på dei fleste punkt, med unntak av den nye videofunksjonen den får? Ja, og litt høgare oppløysing som sikkert ikkje er merkbart for meg.

 

Er generelt skeptisk til LG, men den nye optimus 2x er kanskje noko å gå for?

 

I tillegg, korleis er det med kamra på dei, er nokon overlegne dei andre, det same gjeld for batteriet, er det bedre på Galaxy S II enn på Desire HD?

 

Med andre ord, trenger hjelp til å velge rett mobil av desse 3.

 

P.s. 3000kr for ein HTC Desire HD som blei kjøpt i slutten av Februar, er strøken, null riper, er det fortsatt ein bra pris å selge den for? Eller kan eg får meir for den?

 

Kudos til dei som gidder å hjelpe meg på rette vegar!

 

Hat hatt både Galaxy 2 og LG Optimus og det er ikke tvil om at Galaxy 2 er en bedre telefon.LG hadde for mye buggs(mulig det har kommet mange oppdateringer etter jeg hadde den).Men har hatt alle telfonene med Android og den eneste jeg virkelig har likt er Galaxy 2.(Eneste minus er at det tar fryktelig lang tid og lade opp batteriet).Batteriet er bedre på Galaxy 2 en på HTC HD.

 

Tror ikke du får så mye mere en 3000kr for HTC HD,tror jeg hadde solgt den og gått på SIBA og kjøpt Galaxy 2,tror den koster 4700der,mulig det er billigerer andre steder men der får du den i hånda med en gang.Kjipt og bestille for så og vente 1-2 uker for og tjene 200kr.

 

Du vill ikke angre om du kjøper Galaxy 2:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...