Gå til innhold

Hvilken skjermstørrelse foretrekker du på touchtelefonen?


  

65 stemmer

  1. 1. Hvilken skjermstørrelse er best?

    • 2.5"
      0
    • 3"
      2
    • 3.2"
      0
    • 3.5"
      3
    • 3.7"
      11
    • 4"
      20
    • 4.3"
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt Sony Ericsson XPERIA X1 med 3 tommers skjerm i over 1. år, så vil jeg si at 3 tommer er ALT for liten i dag når det kommer til smartmobiler.

 

Har så prøvd iPhone 4 med 3.5 tommers skjerm. Og jeg syntes at det var på grensen til å være for lite. Men funker sikkert helt alright til helt enkle ting.

 

Jeg hadde også Sony Ericsson XPERIA X10 med 4 tommers skjerm. Og jeg syntes den størrelsen var meget bra. Så bestemte meg for at mobiler med 4 tommers skjermer blir det minste jeg kommer til å kjøpe.

 

Solgte så min Sony Ericsson XPERIA X10 mobil og måtte bruke min XPERIA X1 mobil i mellomtiden til jeg fikk min Samsung Galaxy S II mobil. Og jeg vil bare si at den opplevelsen vil jeg ikke ha flere ganger, for det var rett og slett for jævlig å gå i fra 4 tommer til 3 tommers skjerm.

 

Fikk så min Samsung Galaxy S II. Og etter å ha hatt den i 10 dager nå, så synes jeg faktisk at 4.3 tommers skjermer er litt bedre enn 4 tommers skjermer.

 

Men 4 tommers skjermer blir fortsatt det minste jeg kommer til å kjøpe i fremtiden uansett. Og jeg stemte 4.3 tommer på avstemningen her.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hadde en HTC Legend som jeg synes hadde ganske hendig størrelse, mener det var 3.2". Men fikk meg deretter en Samsung Galaxy S med 4", noe som er rimelig herlig å bruke. Sliter dog litt med å nå over hele skjermen, og tror nok at en telefon med 3.7" skjerm som utnytter hele plassen ville gitt en perfekt størrelse på mobilen. Men stemte 4", da SGS-ens skjerm er helt herlig.

Lenke til kommentar

Legger ved link til et lignende poll på større nettsted med flere stemmer: PhoneArena

 

"...the majority of you, or 40.55% to be exact, find screens between 4.0 and 4.29 inches to be perfect for them. Anything in between 3.5 and 3.99 inches is what 31.5% of our readers prefer, and 24.86% of you are fans of displays measuring 4.3 inches and above."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...