Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spurte jente på kinodate. Hun inviterte med en jente som pleide å like meg. Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

ok.

tror heller jeg får fokusere på date 2 :thumbup:

 

hvor lenge må/bør jeg vente før jeg inviterer ho ut igjen??

 

 

Ikke så veldig lenge.

Ta kontakt og si at du hadde det trivelig sammen og at det ga mersmak. Spør om hun har lyst til å treffes / finne på noe i løpet av uka. Lurt å si at du synnes hun er trivelig og har lyst til å bli bedre kjent med henne.

 

 

Lenke til kommentar

 

ok.

tror heller jeg får fokusere på date 2 :thumbup:

 

hvor lenge må/bør jeg vente før jeg inviterer ho ut igjen??

 

 

Ikke så veldig lenge.

Ta kontakt og si at du hadde det trivelig sammen og at det ga mersmak. Spør om hun har lyst til å treffes / finne på noe i løpet av uka. Lurt å si at du synnes hun er trivelig og har lyst til å bli bedre kjent med henne.

Jeg jorde som du sa og sa at jeg hadde det gøy på kinoen og spurte om hun ville finne på noe til uka.

Hun svarte da at hun også hadde det trivelig og at hun hadde lyst til å finne på noe til uka viss det passa.

har enda ikke funnet på hva vi kan gjøre (til tross for hjelpa til multisync) men det går vell kanskje an å spørre hva hun vill gjøre.

Lenke til kommentar

 

Jeg jorde som du sa og sa at jeg hadde det gøy på kinoen og spurte om hun ville finne på noe til uka.

Hun svarte da at hun også hadde det trivelig og at hun hadde lyst til å finne på noe til uka viss det passa.

har enda ikke funnet på hva vi kan gjøre (til tross for hjelpa til multisync) men det går vell kanskje an å spørre hva hun vill gjøre.

 

 

For å være ærlig så er det enkle som regel det beste i sånne situasjoner.

Etter hvert når dere blir bedre kjent så kan man begynne å planlegge litt mer kompliserte ting, skal du feks spise ute så er det nok best å holde seg til en kina eller peppes , gå en tur i parken og bare prate og kose dere (ta gjerne med noe dere kan ha det artig med i samme slengen som underholdning , dvs ballspill eller noe som kan kastes).

 

Og å ringe henne er nok lurt ja, men er hun usikker så vis litt initiativ og pass på å bli bedre kjent med henne.

 

 

Lenke til kommentar

 

For å være ærlig så er det enkle som regel det beste i sånne situasjoner.

Etter hvert når dere blir bedre kjent så kan man begynne å planlegge litt mer kompliserte ting, skal du feks spise ute så er det nok best å holde seg til en kina eller peppes , gå en tur i parken og bare prate og kose dere (ta gjerne med noe dere kan ha det artig med i samme slengen som underholdning , dvs ballspill eller noe som kan kastes).

 

Og å ringe henne er nok lurt ja, men er hun usikker så vis litt initiativ og pass på å bli bedre kjent med henne.

spurte om hun ville gjøre noe på onsdag, og det ville hun. men hun viste ikke hva vi skulle gjøre så jeg fåreslo Jonas B (et piza sted)

så det skal vi på onsdag

Lenke til kommentar

nå sier hun at hun ikke kan :(

sier at det blir for hektisk. men kan jo skjønne det siden vi holder på å øve til to sommerprøver :(

 

Hun sier at hun gjerne gjør det en anen gang, så hvor lenge må jeg vente før jeg spør henne ut igjen?

Hvorfor ikke slenge ballen over på hennes banehalvdel og få henne til å gi beskjed når det passer for henne?

Lenke til kommentar

Du sier at du vil ha en "fest" for å feire at de sommerprøvene deres er over. Funker hver gang. eller kansje fest er litt feil ord, men heller feire bare. Funker knall

vi har fått torsdag og fredag fri og vet at hun ikke skal noe i måra så kan jeg spørr om hun blir med på noe da eller blir det masing?

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å være veldig direkte i min post, så, el3m3nt, ikke ta deg personlig nær av dette. Personlig mener jeg at den beste tilbakemeldingen er den som er konsis, direkte og ærlig. Jeg kommer til å nevne noen punkter her som er VELDIG viktig at du noterer deg:

 

Ut ifra denne tråden og de postene du har postet her, ser jeg at du virker som om du kanskje er litt ”forsiktig” med å ikke ødelegge dette her. Ikke vær redd for å være dominant; kvinner flest ønsker seg faktisk en dominant mann som tar kontroll og viser vei. Hvis hun spør deg om hva dere skal gjøre på stevnemøtet bør du ha en plan klar. IKKE skriv: ”Jeg har lyst å gjøre det du har lyst til.” NEI, NEI, og atter NEI. Du viser at du er ubesluttsom og at hun er nødt til å ta styringen, ergo hun blir den dominerende, noe som igjen vil føre til at hun føler at hun er mannen. Dette kommer hun ikke til å finne attraktivt, stol på meg, jeg har vært i din situasjon. I stedet for, si hva DU har lyst til å gjøre, for det hun ønsker er at du skal vise henne DIN verden. Hvis du liker spenning, ta henne med på bowling, for eksempel; da får du masse tid til å snakke, flørte og kanskje ta en matbit etterpå.

 

Det andre konseptet jeg vil introdusere til deg med det å være dominant, er dette med å plage henne godhjertet. Det virker kanskje litt rart – du synes kanskje det til og med høres litt frekt ut – men stol på meg; hun kommer til å elske det. Tenk deg om: Når du er med vennene dine, pleier du ikke å plage dem litt? Du gjør dette fordi du liker dem, ikke for å rakke ned på dem. Akkurat det samme bør du gjøre med denne jenta. Dette kommer til å gjøre at hun kommer til å føle at hun er med en kul kar som hun liker veldig godt. Når du plager henne er det VELDIG VIKTIG at du ikke plager henne for noe som hun kan ta seg nær av. Har hun en stor rumpe, for eksempel, må du aldri finne på å si: ”Ja, du klarer vel bare så vidt å komme ned i den stolen med den rævva!” Da kan du kysse henne farvel, og da mener jeg metaforisk. I stedet for, la oss si at hun er flink i matte, så kunne du, for eksempel, si: ”Altså, jeg vet du sliter litt i matte, så hvis du trenger hjelp til å betale regningen, er det bare å si ifra.” Da plager henne med noe hun åpenbart vet er tull, noe som igjen fører til at hun kommer til å like deg bedre.

 

Håper dette hjelper deg, og husk å ikke vær overdrevet macho, men mer kul - tenk James Bond, Han Solo og Indiana Jones.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

*Alfa Male / Dominant

*Plage.

 

 

Tok bare i farta og skrev ned 2 stikkord på det du prøver å si, jeg mener personlig du tar kraftig feil på begge. Ja selvsagt liker jenter tøffe gutter / dominante , men det betyr heller ikke at man skal fullstendig ta overhånd over situasjonen.

 

Tar du med dama på en plass hun absolutt ikke liker så har du ødelagt en del for deg selv med mindre dama allerede spiser rett ut av hånda di.

 

Noen damer liker rett og slett ikke at mannen tar fullstendig overhånd og liker heller ikke at han skal styre løpet hele veien. Viser du at man kan la dem slippe til og være med på å kjøre løpet danner man ofte veien videre til et langsiktig forhold. Så må man rett og slett lære å kjenne dama og finne ut hvordan ting fungerer best sammen (når man så er i forholdet).

 

Å plage jenter er faktisk noe som ikke er så lurt i mine øyne , selv om det er mange som nettop har fått seg dame / mann på denne måten så er det gjerne noe man gjør når man er 10 - 14 og som viser problemer med å kunne vise fram den beskjeden man ønsker å gi. Er dama litt oppegående blir man fort gjennomskuet og sett på som umoden, og da er løpet kjørt om man er i alderen hvor man stifter langvarige forhold.

 

Trådstarter bør være seg selv , prøve å være den som tar initiativet og sørge for å kysse henne så fort det er mulig ;-) (så fort han blir litt mindre nervøs da).

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...