Gå til innhold

Junifest 2011 - Kenta F1.8 - Kompaktsere?


Anbefalte innlegg

Brukernavn: Kenta F1.8

Deltakernivå: Pingle+

Utfordring: Kompaktsere?

Utstyr: Kompaktkameraer + tilbehør

 

3 små sensorer i 3 små kameraer skal prøve å ta 3 store bilder i uka :scared:

Litt urbant, litt seascape, litt landskap, litt arkitektur, litt rust, litt blomster, litt makro, litt av hvert.

 

Tilleggsutfordring: Mellom 2. og 5. juni skal bildene taes i RAW+JPG, JPG fila skal redigeres og lastes opp på/med iPad(hvis mulig). Leverer 1 bilde hver dag under Fototuren til København.

Endret av Kenta F1.8
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Synes du kompaktserer veldig godt! Liker alle disse, men favoritten er nok mølleungene på kanonen. Og søylegangen, fantastisk lys og skygger. Kanskje barbere vekk plakatene i høyre kant? Herlig hvordan du får fram morgenstemningen. :)

Takker.

 

 

Pga mye jobbing og kurs har jeg glemt hele junifesten. Kom på det akkurat i tide :)

 

Nå er det nok utstyrsmani! Jeg valgte å få fikset eksosanlegget på bilen istedet for å kjøpe ny bil til 45K. Jeg har kjøpt billige "tull" ting til kameraene og heller brukt mer penger på foto. Siste ankommelse er 2X teleforsats til ca. 100kr. og en utrolig fin fotobok som kostet meg litt over 350kr.

 

In Pursuit of...

 

Endret av Kenta F1.8
Lenke til kommentar

Takk for tipsen. Jeg synes prisen var grei, droppet å sjekke etter noen som var billigere.

 

 

Bilde nummer to denne uken er....

 

 

... av noe gammelt skrot i fjæra :p

 

 

Edit: Glemte å fortele hva jeg har brukt...

 

Panasonic LX5 : ISO 100 - f/4 - 1/800sek.

Jeg fikk en Yongnuo YN560 i posten idag, tidliger denne uken fikk jeg PC-Sync kabel og blitsko adapter. Kostet meg ca. 370kr. Den nye YN560 er mye bedre enn de forrige versjonene.

Endret av Kenta F1.8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...