Gå til innhold

Vredesutbrudd-tråden


Anbefalte innlegg

Ja men jævla cerebral-parese aper da!

 

Hva slags mennesker er det som stjæler et TOLV ÅR GAMMELT SLITT OG SPRUKKET SYKKELFORHJUL

 

Og forsøker seg på å lirke ut et bakhjul som er låst fast med opptil flere kjettinger

 

Og prøver å SYKLE SEG OPP EN SYKKEL OVER ET TRE METER HØYT JÆRE MED FLERE RADER PIGGTRÅ PÅ TOPPEN OG SETTER HELE SKITEN FAST SEFF

 

Ikke vil moblingsen min lade heller forbanna xperia mini pro rukkel og hjall

 

MÆN ELLERS GÅR DET BRA TAKK SOM SPØR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ETTER at jeg har lirket ut den forbanne syk'ern fra all piggtråden som dem hadde klart å ålle den fast i ved å gå opp den helvetes nødutgangs-vindeltrappen og tuslet den bort til sjonkel rolf-stasjonen hvor det selvsagt var stengt for hva i hålogaland skal vi egentlig med politi i dette landet vi betaler jo bare skatt fordi det er så sabla gøy

 

*PUSTER INN*

 

så er det selvsagt en av disse jævlene i nabobygget som spankelerer ut med en forbanna kjøter

 

*PUSTER UT*

 

og hva skal man EGENTLIG med ei bikkje på førti kvadrat midt i sentrum ikke at jeg har noe med det men hallo i luken...

 

Og selvsagt så pisser helvetet rett opp et parkometer når jeg åpner døra og så sier jeg "ja men det hjelper jo VELDIG på stanken her" og så sier han "hva er det du tenker på" og så sier jeg "jeg tenker på at det stinker noe JÆVLIG av piss her og det der hjelper IKKE. Det er en park rett oppi der tolv meter for FAEN!"

 

Så slik var altså min morgen.

 

EDIT: Forøvrig, i sakens anledning, middagstips for feinschmeckere.

Endret av Hippocleides
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...