diamantkort Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Det er en hvit ramme rundt, det burde ikke være så vanskelig å få til.. Men åssen? I Photoshop cs5 Hahah, ok. Det er umulig å se her da :S. men det er hvertfall en tynn hvit ramme rundt hele Endret 21. mai 2011 av diamantkort
fo2re Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hvorfor skal vi gidde å svare når du gang på gang får ørten linker og tips for å lære å bruke programmet ? Svaret som tok meg 0,3 sek å finne på google er utvide størrelsen på canvas. Endret 21. mai 2011 av JoonGoii
Zash Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Det skulle jeg klart i Paint på 2 min, ser virkelig ikke problemet...
Ghazaa Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor skal vi gidde å svare når du gang på gang får ørten linker og tips for å lære å bruke programmet ? Svaret som tok meg 0,3 sek å finne på google er utvide størrelsen på canvas. Fyren er jo et troll!
MisterObvious Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Det første du må gjøre, er å apply'e bildet. Velg den øverste layeren din, trykk CTRL + ALT + SHIFT + E, dermed høyreklikke på layeren, for så å velge "Blending Options -> Stroke" og sette "position" til inside, og velge de andre innstillingene for rammen som du vil ha.
fo2re Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Hvorfor skal vi gidde å svare når du gang på gang får ørten linker og tips for å lære å bruke programmet ? Svaret som tok meg 0,3 sek å finne på google er utvide størrelsen på canvas. Fyren er jo et troll! Point taken ! Syns bildet mitt sier alt jeg ! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå