DrozO Skrevet 20. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2011 Hei, Jeg holder på å skal lage meg en personlig portefølje og har sett på siden til en meget god grafisk designer: Shinybinary. Synes den var veldig fin å oversiktlig. Det jeg tenkte på var å ha noe i samme stil med store thumbnails som han har og at bildene "popper" opp når du trykker på de. Hadde vært fint hvis noen hadde gitt meg litt tips og rettningslinjer for hvordan jeg skal klare å lage noe i samme stilen. Har ikke veldig gode programmeringskunnskaper så vet ikke om det er mulig i det hele tatt uten å leie inn noen til å gjøre det for meg? Er takknemmelig for alle svar Mvh Drozo Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 20. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2011 Det fine er at du kan se på kildekoden til Shinybinary og se akkurat hvordan siden er laget. Det er en flott måte å lære seg det på. Tar du en titt ser du f.eks. at han har brukt javascript-bibloteket jQuery for effektene på siden, og jQuery-pluggin'en zoombox for å "poppe opp" bildene. Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Om du ikke vil prøve deg på litt koding selv og det blir litt for dyrt å leie inn noen, kan du jo prøve å sette opp Wordpress på et domene og kjøpe et tema fra Themeforest Blir også enklere å oppdatere porteføljen med Wordpress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå