Gå til innhold

SE Arc eller Neo


Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips for hvilken av disse tlf jeg bør velge? ser ut som begge kommer bra ut i tester, og kan ikke se de alt for store forskjellene. Så med andre ord, er det verdt å betale ekstra for Arc?

Eller burde jeg velge en annen tlf?

tenker 4000-5000 kr uten abb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordel Arc: 0.5" større skjerm, 192MB mer arbeidsminne, 9 gram lettere.

Fordel Neo: Mindre/hendigere størrelse, frontmontert ekstrakamera, 1000 kr billigere.

 

Jeg venter fortsatt på Neo, bruker X10 i dag og ønsker en litt mindre enn denne. Arc er større, dermed blir den for stor. Oppløsningen er lik på alle tre.

Lenke til kommentar

Fordel Arc: 0.5" større skjerm, 192MB mer arbeidsminne, 9 gram lettere.

Fordel Neo: Mindre/hendigere størrelse, frontmontert ekstrakamera, 1000 kr billigere.

 

Jeg venter fortsatt på Neo, bruker X10 i dag og ønsker en litt mindre enn denne. Arc er større, dermed blir den for stor. Oppløsningen er lik på alle tre.

 

Av de to ville jeg helt klart valgt Arc - husk at jo større skjerm på en touchtelefon jo bedre - så lenge du kan leve med størrelsen på telefonen.

 

Men når det er sagt så ville ikke jeg hatt noen av dem - Samsung sin nye Galaxy S2 som akkurat er kommet i salg er i særklasse den beste Androidtelefonen på markedet nå, det er langt ned til nest beste.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

Dama mi fikk sin Neo for 2 uker siden og er kjempefornøyd med den. Jeg synes også det virker som en veldig bra telefon, har fiklet ganske mye på den jeg å :). Er ett kjempe kamera på den. Skjermen er bra. Synes faktisk at skjermstørrelsen er flott. Synes nesten på Arc at det kan bli for stor. Det som er litt minus er batterikapasiteten, men siden jeg kjører custom mod på min Desire å har blitt litt godt vant med batteri så er det vel egentlig ikke noe dårligere batterikapasitet på Neo/Arc enn alle andre stock androids :).

 

Neo kan hvertfall anbefales av denne fyren :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...