eik Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Nå er jeg ikke så vant med telefonspecs og hva slags krav applikasjoner bruker å stille, men scenarioet er som følgende; Hun har en halvårsgammel LG P500 som er forholdsvis stock. Har Dolphin HD, imdb og ett par slike applikasjoner. Lastet ned alle Angrybirds-versionene fra marked i helga, men etter ett par levels begynner det å lagge ganske seriøst. Sliter telefonen med å dra disse spillene, eller er det noe annet som kan være problemet?
Stagga89 Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 tror denne telefonen ikke er helt god nok til å takle det. mener jeg leste i p500-tråden at de fleste slet med å kjøre AB
teitur Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Et tips kan være å prøve å spille uten å være tilkoblet nett. Da laster ikke spillet inn reklamer som kan være med å forårsake at det lagger.
HetrTiXc Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Maskinvaren skal være god nok, problemet ligger i programvaren(blant annet skaper kernelen til LG litt problemer med touchen). Mange som får det til å gå helt glatt med litt tweaking, og det er håp om at LG's offisielle Gingerbread vil ordne opp i mye av det(og det skal forhåpentligvis skje i juli). Ser for eksempel her xda-developers. Om du ikke redd for å fikle med telefonen er custom roms veien å gå. Etter hva jeg har lest er det ganske mye mer å hente ut av denne telefonen. Jeg spiller Angry Birds helt ok på min P500(helt orginal), men noen av brettene lagger irriterende mye. SOm regel er det litt lagg akkurat i starten av et nytt brett, for så å gå ganske greit. Det ble ørlite bedre ved å oppdatere til 2.2.2, så om ikke annet kan det være verdt et forsøk
teitur Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 SOm regel er det litt lagg akkurat i starten av et nytt brett, for så å gå ganske greit. Dette skjer på htc Desire også pga reklamen som lastes ned. I flymodus, eller uten nettilgang er det smooth.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå