Gå til innhold

Holder på å drite på meg hver gang jeg løper cooper testen.


Anbefalte innlegg

Har løpt coopertesten 3 ganger nå, og hver av de gangene jeg har løpt så har jeg fått en konstant dritefølelse etter sånn ca halveis av testen. Dette ødelegger utrolig mye for meg. Fikk 4+ forrige gang men veit at jeg klarer bedre siden jeg ikke har blitt skikkelig sliten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som er problemet. kjenner ikke at jeg må drite på noe som helst måte før start, men etter noen minutter ute på løypa da bryter helvete løs, og jeg vil ikke drite mens jeg løper, det blir for kleint, men det ødelegger mye.

Lenke til kommentar

Jeg løper en del, og mange av mine venner pleier å bruke denne metoden før viktige konkurranser:

De setter seg på do, og sitter der hele dagen, lengst mulig før en konkurranse. Det er ikke nok å gå på do ofte, du må fysisk sitte der lenge! De har med seg litt mat og drikke, men det er ikke lurt med for mye - bare akkurat så mye du trenger. Vi løper ofte konkurranser i to-tiden, og da sitter de på do fra klokken åtte om morgenen.

Dette kan jo bli litt problematisk for deg hvis du har skole først, eller hvis den er tidlig på dagen. Hvis du har skole først så må du vurdere om cooper-testen er så viktig at du tar deg fri resten av dagen, eller om du bare må akseptere at du må løpe mens du må på do.

Hvis den er tidlig på dagen er det en mulighet å sitte ca 4t dagen før, og stå opp f.eks klokka 6 morgenen konkurransen er og sitte så lenge som mulig..

 

Når er det du har cooper-test? Du får si ifra hvordan det har gått etterpå da! Lykke til, håper du synes tipsene mine er nyttige (mange gode norske løpere benytter seg av dette). :)

Lenke til kommentar

Jeg løper en del, og mange av mine venner pleier å bruke denne metoden før viktige konkurranser:

De setter seg på do, og sitter der hele dagen, lengst mulig før en konkurranse. Det er ikke nok å gå på do ofte, du må fysisk sitte der lenge! De har med seg litt mat og drikke, men det er ikke lurt med for mye - bare akkurat så mye du trenger. Vi løper ofte konkurranser i to-tiden, og da sitter de på do fra klokken åtte om morgenen.

Dette kan jo bli litt problematisk for deg hvis du har skole først, eller hvis den er tidlig på dagen. Hvis du har skole først så må du vurdere om cooper-testen er så viktig at du tar deg fri resten av dagen, eller om du bare må akseptere at du må løpe mens du må på do.

Hvis den er tidlig på dagen er det en mulighet å sitte ca 4t dagen før, og stå opp f.eks klokka 6 morgenen konkurransen er og sitte så lenge som mulig..

 

Når er det du har cooper-test? Du får si ifra hvordan det har gått etterpå da! Lykke til, håper du synes tipsene mine er nyttige (mange gode norske løpere benytter seg av dette). :)

 

Sære venner :) Driter dere sammen også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

De setter seg på do, og sitter der hele dagen(...)

Haha

Det er ikke nok å gå på do ofte, du må fysisk sitte der lenge!

Hahaha!

De har med seg litt mat og drikke

Hahhahahaha, det er det sykeste jeg har hørt!

 

Hvis den er tidlig på dagen er det en mulighet å sitte ca 4t dagen før, og stå opp f.eks klokka 6 morgenen konkurransen er og sitte så lenge som mulig..

Hahhahahahahaahhaah. Det er sikkert gode tips, men... Det er det morsomste jeg har hørt på lenge. Hahahaha!

Lenke til kommentar

Takk for alle råd. Jeg fasta dagen før og spiste 12:00 en brødskive og banan, fikk problemet på slutten men da var det bare ca 30sek igjen så jeg pressa alt jeg hadde. Fikk 5+ løp ca 3000m på 12min, det tilsvarer 7,5 runder. Jeg skal klare 6ern neste gang.

Lenke til kommentar

Kroppens tarmsystem flytter tarminnhold bedre når man er i bevegelse. Og normalt driter du ut maten når det har gått ca 24 timer fra du spiste til det går ned i dassen. Kombinert så gir dette resultatet at du må på toalettet dagen etter i den tidsperioden du inntok maten dagen før. Så med litt planlegging kan du unngå dette.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...