duttis Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Som tittel sier, leter etter en bluerayspiller som kan gå inn i seksjonen min. den er 41 cm, alle br ser ut til å være 43 cm. noen som kjenner til en smalere type? ps3 er uaktuelt...
Flimzes Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Standard bredde, standard U er 43cm, så alle spillere som støtter standarden er fullbredde. Det finnes dog en rekke ferdige surroundanlegg med blu-ray spiller i som er mindre. Ellers så er PS3 et godt valg, ser ikke helt hvorfor du absolutt skal nekte på den.
duttis Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Skrevet 17. mai 2011 Standard bredde, standard U er 43cm, så alle spillere som støtter standarden er fullbredde. Det finnes dog en rekke ferdige surroundanlegg med blu-ray spiller i som er mindre. Ellers så er PS3 et godt valg, ser ikke helt hvorfor du absolutt skal nekte på den. rett og slett fordi jeg har en fra før, i ett annet rom.. skal ha en billig sak til å spille av filmer med., tror valget faller på en hd dvd spiller istedet
Mannen med ljåen Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 HD DVD? Det er jo en utgått standard. Med forbehold om at jeg misforstår deg, så finnes det vanlige DVD-spillere i liten størrelse hos Europris. Billig er den og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå