Gå til innhold

Inntak til Norgplays minecraftserver.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres moro ut :)

 

gcardinal

26

Lillestrøm

 

Velkommen til NorgPlay's Mc server.

Mvh Munsken.

 

takk, men må si at jeg ikke helt skjønner meg på teleport.

bygde hus og fikset litt, så døde jeg, respawn i ett svært by med masse hus osv. hvordan kommer jeg tilbake til skogen der jeg bygde mitt hus?

 

Har du satt /home ?

Dette gjøres slik. /home set

da kan du trykke /home så kommer du hjem.

Det er et kart over alle verdnene på forumet. så du kan finne huset ditt. eller snakke med en mod/admin. så kan di hjelpe deg.

Vis du er i en by med en kjempe skulptur å en kran.(ala spoutcraft sin) så er du i R.O.D. der er jeg å.

 

Mvh Munsken

Endret av Munsken
Lenke til kommentar

Dette høres moro ut :)

 

gcardinal

26

Lillestrøm

 

Velkommen til NorgPlay's Mc server.

Mvh Munsken.

 

takk, men må si at jeg ikke helt skjønner meg på teleport.

bygde hus og fikset litt, så døde jeg, respawn i ett svært by med masse hus osv. hvordan kommer jeg tilbake til skogen der jeg bygde mitt hus?

 

Har du satt /home ?

Dette gjøres slik. /home set

da kan du trykke /home så kommer du hjem.

Det er et kart over alle verdnene på forumet. så du kan finne huset ditt. eller snakke med en mod/admin. så kan di hjelpe deg.

Vis du er i en by med en kjempe skulptur å en kran.(ala spoutcraft sin) så er du i R.O.D. der er jeg å.

 

Mvh Munsken

 

Er ganske mega-noob, så var ikke helt klar over home set. er i den verden som har utrolig lange togskin som går fra byen til et fjel.

 

har prøvd å sjekke de kartene, men de linkene til karter som funker, der ser jeg ikke huset mitt...

Lenke til kommentar

Dette høres moro ut :)

 

gcardinal

26

Lillestrøm

 

Velkommen til NorgPlay's Mc server.

Mvh Munsken.

 

takk, men må si at jeg ikke helt skjønner meg på teleport.

bygde hus og fikset litt, så døde jeg, respawn i ett svært by med masse hus osv. hvordan kommer jeg tilbake til skogen der jeg bygde mitt hus?

 

Har du satt /home ?

Dette gjøres slik. /home set

da kan du trykke /home så kommer du hjem.

Det er et kart over alle verdnene på forumet. så du kan finne huset ditt. eller snakke med en mod/admin. så kan di hjelpe deg.

Vis du er i en by med en kjempe skulptur å en kran.(ala spoutcraft sin) så er du i R.O.D. der er jeg å.

 

Mvh Munsken

 

Er ganske mega-noob, så var ikke helt klar over home set. er i den verden som har utrolig lange togskin som går fra byen til et fjel.

 

har prøvd å sjekke de kartene, men de linkene til karter som funker, der ser jeg ikke huset mitt...

 

Det med at du ikke ser huset ditt kan være for mappet ikke har rendra ennå. Det skal rendres vær natt kl2 å ferdig ca 7.

Lenke til kommentar

Hei, lurer på om jeg kunne prøvd meg i verdenen her ? :)

Har absolutt ingen online erfaring, men det er vel på tide med tanke på at jeg har over 16 days play time på SP, plassert over 200k blokker, gått 961km og hoppet 128601 ganger :p

 

Bruker:

snekvik

 

Velkommen til NorgPlay MC

Mvh Munsken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...