Speeed Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Har sett at det ligger en skjult funksjon på iPad 2. Da mener jeg den som tillater multi-touch, altså og bla gjennom åpne programmer, lukke programmer med og lukke 5 fingre på skjermen bl.a. Noen som vet en grei og lett løsning for og åpne disse funksjonene? Setter pris på alle tilbakemedlinger:)
Speeed Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Skrevet 16. mai 2011 Du finner det enkelt forklart her. Glemte å nevne, uten Mac. PC altså..
Runar Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Glemte å nevne, uten Mac. PC altså.. Du må bruke Xcode, så det er dessverre ikke mulig uten en Mac.
Speeed Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Skrevet 16. mai 2011 (endret) Glemte å nevne, uten Mac. PC altså.. Du må bruke Xcode, så det er dessverre ikke mulig uten en Mac. Hmmm... Oki.. Men hvis man jailbreaker iPad 2 når den kommer, vil det gjøre det mulig å få multitouch? Edit: skriveleif Endret 16. mai 2011 av Speeed
Runar Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Men hvis man jailbreaker iPad 2 når den kommer, vil det gjøre det mulig å få multitouch? Det vil jeg tro, men jeg kan ikke garantere noe. Den tryggeste, enkleste og raskeste måten er å finne seg en Mac.
Speeed Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Skrevet 16. mai 2011 Men hvis man jailbreaker iPad 2 når den kommer, vil det gjøre det mulig å få multitouch? Den tryggeste, enkleste og raskeste måten er å finne seg en Mac. Men ikke den billigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå