Gå til innhold

Databutikk i Stavanger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bedre og kjøpe lokalt en på web!!! Vis noe slutter og funke så er det bare til og dra ut på butikken og levere og få nytt...Da er det ikke så farlig og betale noen kroner mer for og få den servicen med at du er ute og leverer varen som er defekt og får ny med hjem.Tid er penger i dagens travle samfunn... :roll::roll:

Lenke til kommentar

OBS! Mariero hadde mer før, litt synd at de ikke har det nå lenger, prisene deres var omtrent slik som Microplex sine og de hadde noe av det Microplex hadde, om jeg ikke tar helt feil så hadde de samme leverandør (?).

 

Belltech er dyrt, StartIT er også dyrt, Spaceworld er enda dyrere igjen. Ellers har du jo Expert, Elkjøp, Coop Power (skiftet vel til expert eller.no) ?

 

Men vil ikke si at utvalget av databutikker i stavanger området er spesielt stort. Kjekt å høre at det skal komme en ny butikk, men hvorfor på Randaberg ? Hvem gidder å dra til Randaberd for å kjøpe PC utstyr ? :p

Lenke til kommentar
Startit har eget verksted i kjelleren! Jeg har handla mye hos startit! Har levert tilbake noe få ting! Et hovedkort, 1 ram brikke og en hardisk! Tester mens du venter! Så får du ny eller bedre om du legger imellom litt penger!

 

De skulle teste mitt HK en gang , ikke bare sa di at d tok noen dager å gjennomføre , di skulle ha en MINIMUMS pris på 650 kr.

Jeg sa bare , la meg tenke på det , tror du jeg kom tilbake ? NEI!

 

Etter det har jeg bare drømt om at den eneste 100% databutikken i stavanger skulle gå konkurs.!!!

 

Og HK fikk jeg testet for 250 kr hos tidligere acsecc eller hva den het ute på forus.Og bare til dagen etter grunnet mange reprasjoner på tidspunktet...

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om det finnes en bra databutikk her i Stavanger,er litt lei av og måtte betale dyr frakt hver gang jeg har lyst på noe fra en web butikk.

 

Er nyinnflyttet :-)

 

Belteck på Gausel, Binders, Bonus og ElKjøp på Forus, StartIt i Hillevåg.

 

Og Jæren Data (tidl. Access) på Forus

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om det finnes en bra databutikk her i Stavanger,er litt lei av og måtte betale dyr frakt hver gang jeg har lyst på noe fra en web butikk.

 

Er nyinnflyttet :-)

 

Belteck på Gausel, Binders, Bonus og ElKjøp på Forus, StartIt i Hillevåg.

 

Og Jæren Data (tidl. Access) på Forus

De var nå iallefall dyre, skulle ha dobbel pris av det jeg ga for mitt trådløse nettverk fra en webshop.

Lenke til kommentar
Startit har eget verksted i kjelleren! Jeg har handla mye hos startit! Har levert tilbake noe få ting! Et hovedkort, 1 ram brikke og en hardisk! Tester mens du venter! Så får du ny eller bedre om du legger imellom litt penger!

 

De skulle teste mitt HK en gang , ikke bare sa di at d tok noen dager å gjennomføre , di skulle ha en MINIMUMS pris på 650 kr.

Jeg sa bare , la meg tenke på det , tror du jeg kom tilbake ? NEI!

 

Etter det har jeg bare drømt om at den eneste 100% databutikken i stavanger skulle gå konkurs.!!!

 

Og HK fikk jeg testet for 250 kr hos tidligere acsecc eller hva den het ute på forus.Og bare til dagen etter grunnet mange reprasjoner på tidspunktet...

 

hmm...har andre erfaringer med dem...først fikk jeg testa en Harddisk gratis, det var ikke no feil med den, så jeg skulle egentlig ha betalt, men fikk det på garanti...så fikk jeg testa hele PC'en, de fant ut at det hovedkortet jeg hadde kjøpt ikke støtta den CPU'en jeg hadde, så jeg fikk et nytt, nyere/bedre hovedkort installert gratis... :)

 

jeg har bare gode erfaringer med StartIt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...