Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2011: Focus Magazine May

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det likt for prøvemuntlig over hele landet eller?? Og hva håper dere , dere kommer opp i der?

Rle selvfølgelig :) det letteste av alt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det likt for prøvemuntlig over hele landet eller?? Og hva håper dere , dere kommer opp i der?

Så lenge jeg ikke kommer opp i spansk, så er jeg fornøyd ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja spansk er no pøkk skjønner ingenting men er liten sannsynlighet da

Skrevet

Ja spansk er no pøkk skjønner ingenting men er liten sannsynlighet da

er skikkelig fornøyd hvis jeg kommer opp i samf eller rle, haha rle er så latterlig lett. :D

• Liker 1
Skrevet

Håpe jeg komme opp i matte på muntlig, samme oppgave som jeg hadde på prøve-muntlig. Da har jeg 6ern sikkert :-P

Skrevet

så lenge jeg ikke kommer opp i Tysk myntlig er jeg fornøyd :) Har hatt tysk i 3 år og ikke skjønt en drit.. Men det er ikke noe rart heller, når læreren ikke bryr seg så mye..

Skrevet

mange som er misfornøyd med eksamens oppgavene her ja xD haha xD det gikk kjempe fint for meg, og the hunger games (dødslekene) er en av fav bøkene mine så jeg valgte 3F :D

• 4 uker senere...
Skrevet

Fikk en ekstremt uforventet sekser! :D

Kan legge opp PDF-fila her i morgen. Trodde jeg skulle få en firer jeg, fatter ikke hvordan jeg fikk en sekser av den teksten jeg pressa ut.

Skrevet

Ble en veldig uforventet 6'er her også gitt! Ble så glad på vitnemålsutdelinga at jeg ropte det ganske høyt - hadde forberedt meg på en 4'er, maks 5. Morsomt å være den eneste i klassen med høyest karakter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...