Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2011: Focus Magazine May


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert forum! Har fulgt med siden det ble opprettet på fredag, og fått utrolig masse hjelp og inspirasjon. Først nå har jeg fått ut fingeren til å lage meg en bruker, fordi jeg lurer på en ting;

 

Hvis vi bruker stoff fra forberedelsesheftet, må vi gi helt konkret kilde da, slik som denne:

 

https://pgsf.udir.no/PreparationRooms/PreparationRoom4/Start.aspx

 

Eller kan vi bare skrive at det er heftet, og om det er part A/B og side 1, 2, 3 eller 4?

 

Vi får nemlig ikke brukt minnepenn, siden det ikke virker på skolepc'ene, så jeg har skrevet ut hele heftet. Da har jeg ikke fått med noen av kildene på kopiene, så jeg er litt lost hvis vi må ha de med slik som vist over. Er det noen som kan svare på dette? :)

Lenke til kommentar

utorrent tror jeg- miro

 

trykk på download this torrent, så trykker du åpne i µtorrent. Etter det åpner du filen, og leser readme filen.

 

Supert forum! Har fulgt med siden det ble opprettet på fredag, og fått utrolig masse hjelp og inspirasjon. Først nå har jeg fått ut fingeren til å lage meg en bruker, fordi jeg lurer på en ting;

 

Hvis vi bruker stoff fra forberedelsesheftet, må vi gi helt konkret kilde da, slik som denne:

 

https://pgsf.udir.no/PreparationRooms/PreparationRoom4/Start.aspx

 

Eller kan vi bare skrive at det er heftet, og om det er part A/B og side 1, 2, 3 eller 4?

 

Vi får nemlig ikke brukt minnepenn, siden det ikke virker på skolepc'ene, så jeg har skrevet ut hele heftet. Da har jeg ikke fått med noen av kildene på kopiene, så jeg er litt lost hvis vi må ha de med slik som vist over. Er det noen som kan svare på dette? :)

 

du trenger bare vise til heftet, det er et hefte sensorene får.

Lenke til kommentar

utorrent tror jeg- miro

 

trykk på download this torrent, så trykker du åpne i µtorrent. Etter det åpner du filen, og leser readme filen.

 

Supert forum! Har fulgt med siden det ble opprettet på fredag, og fått utrolig masse hjelp og inspirasjon. Først nå har jeg fått ut fingeren til å lage meg en bruker, fordi jeg lurer på en ting;

 

Hvis vi bruker stoff fra forberedelsesheftet, må vi gi helt konkret kilde da, slik som denne:

 

https://pgsf.udir.no/PreparationRooms/PreparationRoom4/Start.aspx

 

Eller kan vi bare skrive at det er heftet, og om det er part A/B og side 1, 2, 3 eller 4?

 

Vi får nemlig ikke brukt minnepenn, siden det ikke virker på skolepc'ene, så jeg har skrevet ut hele heftet. Da har jeg ikke fått med noen av kildene på kopiene, så jeg er litt lost hvis vi må ha de med slik som vist over. Er det noen som kan svare på dette? :)

 

du trenger bare vise til heftet, det er et hefte sensorene får.

 

Når jeg åpner mappen så finner jeg clue programmet og et annet programm der jeg får nøkkel til clue- men det funker ikke :S

Lenke til kommentar

Nå skal jeg høre på A3 og B for siste gang.

Dette forumet har vært UTROLIG bra, og mye til hjelp!

Ønsker alle LYKKE TIL, og håper alle får karakteren de håper på! Tusen takk til alle som har kommet med gode tips osv!

Flere som er spente og gruer seg litt til imorgen??;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...