dj_aLek Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 Jeg kan ikke forstå hva som er gale... Det hele begynte i windows, Etter å ha spilt en stund eller prøvdå installere ett spill kom en "blue-screen" med meldingen "Error in non-paged area". Det ble bare værre og værre så jeg bestemte meg for å formatere C. Det gikk fint, men så skulle eg boote på xp cden... Kommer til der hvor setup kopierer setup filene, der kommer i hvert fall opp en "blue-screen" med meldingen "Irql_not_less_or_equal"... Noen som kan hjelpe meg
Prizefighter Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 Hm.. jeg også fikk bluescreen ved windows installasjon en gang husker jeg.. men det var med s-ata og det greide jeg og fikse. Har du skjekket noen instillinger i BIOS?
dj_aLek Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Skrevet 27. juli 2003 jepp, etter min kunnskap er alt slik det skal være i bios
the_auditor Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 prøv å flashe bios til den nyeste oppdateringen, fungerte her når jeg hadde problemet "Irql_not_less_or_equal".
Prizefighter Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 men du kan da velge mellom å gå inn i windows igjen eller fortsette installasjonen.. med meg funket ikke tastaturet. fikk ikke gjort noe..
Wayshot Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 Jeg har fått en del BSOD'er i Windows 2000 med IRQL_NOT_LESS_THAN_OR_EQUAL da jeg brukte en buggy driver til et Tekram DC-315U SCSI-kort. Nå har jeg en nyere driver, og ting fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå