Gå til innhold

Video: Motorolas tøffe smartmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er det dere blir ferdig med testen? Syntes jeg har ventet forferdelig lenge! Trenger ny mobil, men gidder ikke og kjøpe den vis den får 3-er i test...:D:whistle:

 

Koster det samme som Huawei U8800 som kun har fått topptester, maskinvaren er den samme, men Motorolaen har noe bedre skjermoppløsning (800x480 vs 854x480), ergo har også Motorolaen ekte 16:9-oppløsning. Samme CPU, RAM etc. Bedre byggkvalitet på denne og overflødig materiale utover skjermen er mindre på Motorolaen, ergo er den mer kompakt også. Ville lett valgt Motorolaen i denne prisklassen. Fikk forøvrig terningkast 5 og anbefales av dinside tror jeg det var.

 

Ah! Sikkert veldig lik regner jeg med. Har hatt huawei u8800, har ikke vert mere fårnøyd med mobil før enn den! Men den gikk desverre i døden med møte med saltvann:/ Irret overalt...Så er vell bare og kjøpe motorolaen? Vis jeg kjøper den fra pixmania :http://www.pixmania.com/no/no/7726420/art/motorola/defy.html?srcid=1992&Partenaire=Affiliation_int&CodePromo=oui&aftrack=TWpJMk1qc3hPRFl3TkE7MTMwNjUyNzE0ODs=#consumer-advices

der den er billigst får jeg Norske menyer og hele pakken som om jeg skulle kjøpt den fra eks: Komplett? :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...