CFM Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 (endret) Nå nærmer det seg snart 17. mai og da må man jo nesten ha norske flagg på bilen. Jeg vet det finnes slike man setter fast med vinduet, men jeg har også sett biler ha flagg festet på panseret i sprekken eller noe sånt. Hvor kan man få tak i slikt? Blir jo litt jalla å stripse fast to vanlige flagg i grillen... Endret 8. mai 2011 av CFM
Prikkus Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Europris bruker å selge flagg som er beregnet til bil vinduer. Disse festene kan sikkert brukes på sprekken ved panseret Jeg vasket nylig en bruktbil på jobb som skulle selges, og der var det sånn vindus flagg i bagasjerommet som forrige eier hadde glemt å ta vekk. Mener å huske etter formen på flaggene at disse burde passe.
CFM Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Skrevet 8. mai 2011 Hmm, må nesten kjøre bortom Europris i morra og titte da. Takker!
CFM Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Skrevet 9. mai 2011 (endret) Europris hadde. Får prøve på bilen etterpå, må nok modifisere litt på flaggstanga og sette noe ståltråd på flagget så det holder seg oppe. Selve festet er slik at det kan festet både på skrå og vertikalt, kommer nok til å kutte skråfestet. Haha, elsker slike tulleprosjekter. Endret 9. mai 2011 av CFM
Prikkus Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Hehe morsomt... Send et bilde av bilen med flagga på da!
CFM Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Skrevet 12. mai 2011 Hehe morsomt... Send et bilde av bilen med flagga på da!
Prikkus Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Hehe morsomt... Send et bilde av bilen med flagga på da! Fett... Utrolig stilig. Begynte å vurdere og sette på min bil også, passer vell ikke så bra på en marineblå bil.
Dufen Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Hehe, ser ut som en diktatorvogn med de flagga Men det var slettes ikke dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå