Gå til innhold

Jeg presenterer for dere "The Tørketrommel"


Anbefalte innlegg

Nå skal det først sies at dette ikke er mer datarelatert en overklokking av tannbørster. Så hvis jeg poster på helt feil plass, så bare gi meg en smekk. :oops:

 

Om prosjektet: Tja, det er vel ikke så mye å fortelle. Kjøpvarer hele veien. Sunbeam window kit og en lazer led. Jeg gidder ikke å bruke såååå mye tid på slikt.

Jeg fikk ikke "rette" effekten på bildene siden det er så lyst i rommet, men det blir vel bedre til vinteren :D

I motsetning til en vaskemaskin, går ståltrommelen rundt slik at man ser det fra siden.

 

 

t_trommel1.jpg

 

t_trommel2.jpg

 

Edit: leifs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal det først sies at dette ikke er mer datarelatert en overklokking av tannbørster. Så hvis jeg poster på helt feil plass, så bare gi meg en smekk.  :oops:  

 

Om prosjektet: Tja, det er vel ikke så mye å fortelle. Kjøpvarer hele veien. Sunbeam window kit og en lazer led.  Jeg ikke gidder å bruke såååå mye tid på slikt.  

Jeg fikk ikke "rette" effekten på bildene siden det er så lyst i rommet, men det blir vel bedre til vinteren  :D  

I motsetning til en vaskemaskin, går ståltrommelen rundt slik at man ser det fra siden.

 

Veeeldig bra!!  Helt klart en ener blant mods her!!  Grattis!

t_trommel1.jpg

 

t_trommel2.jpg

Lenke til kommentar

Teori 1 - Han har sikkert vært på fylla og kommet hjem, sett case mod vinduet og tenkt "What the heck, jeg gjør det bare nå" og kastet seg over feil "kasse"

 

Teori 2 - Han gikk i søvnet?

 

Teori 3 - Mye penger og lite å gjøre og vil være orginal :shrug:

 

Jeg tror mest på Nr. 1 :D

Lenke til kommentar

Hehe, takk takk folkens!

 

Hvor jeg fikk idéen? Vel, det har jo vært snakk om overklokking og modifisering av hvitevarer her så lenge jeg kan huske.

 

Og det blir vel teori nr 3, bortsett fra at hele greia kostet meg 200 kr. Altså ikke noe stort utlegg :shrug:

 

Sitter forresten og lurer på hvordan i huleste det kunne bli refleks av sluken på gulvet i bilde nr 2.

Lenke til kommentar
Hehe, takk takk folkens!

 

Hvor jeg fikk idéen? Vel, det har jo vært snakk om overklokking og modifisering av hvitevarer her så lenge jeg kan huske.

 

Og det blir vel teori nr 3, bortsett fra at hele greia kostet meg 200 kr. Altså ikke noe stort utlegg  :shrug:

 

Sitter forresten og lurer på hvordan i huleste det kunne bli refleks av sluken på gulvet i bilde nr 2.

 

Er det glass luke eller no foran? Eller er den hul under så lys som traff sluken reflekteres og med plexiglasset og refleksjoner i hytt og gevær så kommer det mye rart inn i kamera...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...