Gå til innhold

Router til hjemmenettverk med fibernett


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trenger ny router da den gamle tok kvelden. Har ikke peiling på routere så trenger litt hjelp. Trenger jeg spesielt router siden jeg har fibernett?

Mine krav er

 

- Har vikenfibernett med 30 opp og 30 ned, så routeren bør kunne yte alt av disse 30.

 

- Routeren står i kjelleren, så kan ikke ha dårlig rekkevidde, men trenger nødvendigvis ikke så veldig god, da det gikk fint med den forrige. men jo større rekkevidde, jo bedre!

 

Er lei av at den fungerer veldig dårlig med ting som er koblet til via WIFI også. Falt alltid ut engang i halv timen eller no, og iPaden var det umulig å laste ned større ting meg

 

Bare å komme med forslag!

Bruker hovedsaklig wifi til alt mulig,ikke så mye spill lenger, men alt litt.

takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Trenger ny router da den gamle tok kvelden. Har ikke peiling på routere så trenger litt hjelp. Trenger jeg spesielt router siden jeg har fibernett?

Mine krav er

 

- Har vikenfibernett med 30 opp og 30 ned, så routeren bør kunne yte alt av disse 30.

 

- Routeren står i kjelleren, så kan ikke ha dårlig rekkevidde, men trenger nødvendigvis ikke så veldig god, da det gikk fint med den forrige. men jo større rekkevidde, jo bedre!

 

Er lei av at den fungerer veldig dårlig med ting som er koblet til via WIFI også. Falt alltid ut engang i halv timen eller no, og iPaden var det umulig å laste ned større ting meg

 

Bare å komme med forslag!

Bruker hovedsaklig wifi til alt mulig,ikke så mye spill lenger, men alt litt.

takk for alle svar!

 

 

Har d-link 655, med 20/20 fiber og er veldig fornøyd med den, vet ikke om denne fyller dine krav men kanskje den er vært en titt?

 

Vet som sagt ikke noe om rekkevidde etc, da min står i stua

Endret av crytrus_24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...