Grandmaster Gamer Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Spillbransjen har en tendens til å utsette spill. Jeg er nesten sikker på at dette er markedsføring strategi, slik at spillet for mer bles i media. For bles i media får man uansett om man gjør dette bevist eller ubevist. Ingenting annet i verden blir forsinket like ofte som i spillbransjen. Utsettelse av spill har blitt sport etter 1999. Alle spillprodusentene burde lære av blizzard, ikke lov noe man ikke klarer å holde, drit i å si noe on lansering når produkten er fortsatt i produksjon. Bioware som er verden beste RPG skaperen etter min mening, har her noe å lære av Blizzard. Blizzard 1 - Bioware 0 Endret 5. mai 2011 av Game-master Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) håper de fjærner den lame planetscanninga , vi som bruker mus synes det sugde. ressurs sanking kan gjøres utrolig mye mer spennende. Endret 5. mai 2011 av minimum payne Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Synd, men jeg er villig til å vente litt lengre på ett bedre spill. Og jeg regner vel egentlig med at ME3 kommer til å selge som hakka møkk uansett når på året det blir lansert. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Håper kartene er større her. Synes de i Me2 var særs små... Kunne godt tenke meg å springe rundt å utforske steder. og mulighet for å snike seg opp på reaper badass å ta dem ut lydløst kunne vært kuult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå