ocvmelbye Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Hei Jeg har brukt firefox i lang tid på flere maskiner, men på den ene så får jeg ikke til å skrive ett eller flere ord i adresselinjen uten .no eller .com. Vanligvis skrev jeg feks: stilig bil i adresse feltet og trykte enter og så fikk jeg opp google resulater. Nå får jeg opp denne feil meld: Fil ikke funnet Firefox klarte ikke å finne en fil på jar:file:///C:/Program Files/Mozilla Firefox/omni.jar!/chrome/nb-NO/locale/browser-region/region.propertiesgoogle. Kontroller filnavnet etter forskjeller i store/små bokstaver eller andre skrivefeil. Sjekk om filen er flyttet, har endret navn eller er slettet. Har prøvd å slette firefox og installert det på nytt uten hell Kan noen hjelpe? Blir gal
Torskelabb Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Hei Jeg har brukt firefox i lang tid på flere maskiner, men på den ene så får jeg ikke til å skrive ett eller flere ord i adresselinjen uten .no eller .com. Vanligvis skrev jeg feks: stilig bil i adresse feltet og trykte enter og så fikk jeg opp google resulater. Nå får jeg opp denne feil meld: Fil ikke funnet Firefox klarte ikke å finne en fil på jar:file:///C:/Program Files/Mozilla Firefox/omni.jar!/chrome/nb-NO/locale/browser-region/region.propertiesgoogle. Kontroller filnavnet etter forskjeller i store/små bokstaver eller andre skrivefeil. Sjekk om filen er flyttet, har endret navn eller er slettet. Har prøvd å slette firefox og installert det på nytt uten hell Kan noen hjelpe? Blir gal Har du Chrome installert også på samme harddisk? Prøvd å fjerne det? sjekket instillinger på mozilla firefox at du søker via google på alternativer/instillingene?
ocvmelbye Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Skrevet 1. mai 2011 Har ikke chrome. Ja, google er standard søkemotor...
Mr.Duklain Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Har ikke chrome. Ja, google er standard søkemotor... Prøvd å reinstallere firefox?
ocvmelbye Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Skrevet 1. mai 2011 Har ikke chrome. Ja, google er standard søkemotor... Prøvd å reinstallere firefox? Ja, på forskjellige partisjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå