Gå til innhold

Laptop deler


Anbefalte innlegg

Er ute etter deler til en TOSHIBA laptop.

Er en gamer med en middelsgod laptop, som trenger nytt skjerm kort, da den såvidt kan kjøre RuneScape på HD. Når man alikevel skal kjøpe deler, hvorfor ikke kjøpe mer deler?

 

Går det å få en bærbar til å bli Black Ops kompatibel for under 7-8 tusen til deler?

 

Spiller; Minecraft, Mount&Blade: Warband, CoD: Black Ops, Portal og Total War: Shogun 2.

Å få en bærbar maskin til å bli kompatibel med dette er selvfølgelig noe jeg ikke forventer å klare, men det er lov å håper tenker jeg.

 

Trenger nytt:

RAM på 3GB

Skjerm kort på minimum 256MB

Intel® Core™2 Duo E6600 og AMD Phenom™ X3 8750, minimum

 

Takk for meg, forventer ikke svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller; Minecraft, Mount&Blade: Warband, CoD: Black Ops, Portal og Total War: Shogun 2.

Å få en bærbar maskin til å bli kompatibel med dette er selvfølgelig noe jeg ikke forventer å klare, men det er lov å håper tenker jeg.

 

Selvfølgelig finnes det en lappis som klarer disse spillene, Black Ops og kommende BF3.

Multicom Kunshan P150 klarer alle disse i full HD oppløsning og alt på fullt. Bare å sende inn bestillig, så kommer den i posten.

Lenke til kommentar

For 7-8 tusen kan du få en ny laptop som er (mye) bedre enn det du beskriver med delene dine. Jeg har en to år gammel laptop til 7000 med omtrent de spesifikasjonene du beskriver (muligens med unntak av prosessoren, hvor rask er den du vil ha?). Du må i tillegg betale for å få de byttet (eller har du tenkt å bytte dem selv? Tror ikke det er så lett på en laptop), så du kan nok bare kjøpe ny.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På en bærbar er det sjeldent mulig å bytte til en annen prosessor eller skjermkort. På noen er det mulig, innenfor visse grenser - men det er gjerne fordi laptopene i utgangspunktet er bygget for å kunne huse et lite utvalg av forskjellige prosessorer og skjermkort. Som f.eks. de selv-konfigurerbare hos Multicom eller Dell.

 

Minnebrikker og harddisk kan man som regel bytte på, og i sjeldne tilfeller skjermen - hvis man vet hva man gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...