System-log.com Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Noen som vet om det er mulig å laste ned rpm pakkene til Gnome 2.2 for Red Hat 9.0 noen steder? Kan bare finne sourcen eller så må jeg benytte meg av Ximian sin installasjons-tjeneste. Grunnen til at jeg vil laste dem ned er at jeg sitter på ISDN hjemme, men kan laste ned og brenne ut de nødvendige filene på jobben. Er vel ganske stort Gnome blitt nå?
DummeGaas Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 I så fall hadde det blitt nokså vrient med dependencies. Apt-get hadde vel vært aktuelt om du hadde adsl hjemme.
System-log.com Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Skrevet 25. juli 2003 Tenkte å laste ned alle pakkene jeg for å forhinde dep. problemer. Ser Ximian selger en Gnome Desktop CD.. tenkte å lage meg en slik selv Er kanskje ikke mulig det da.. ?
System-log.com Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Skrevet 25. juli 2003 DummeGaas : Operativsystem : Intel Tulling!! Intel er jo den lille nissen som lager lyd når du bruker diskettstasjonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå