Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Dette blir første gang jeg lufter mine tanker til noen om dette, så bare with me. Jeg er sammen med en jente, vi har en lang historie sammen men har vært sammen sammenhengende i ca 3 år nå. Vi bor ikke sammen, og har aldri gjort. Jeg er kjempe glad i henne, hun betyr veldig mye for meg. Hun stiller alltid opp og har alltid gjort det, og det er således ikke noe galt med henne. Vi krangler lite og har det tilsynelatende bra. Men jeg sliter.

Jeg sliter med å finne ut hva jeg vil. Jeg har lenge gått med tanker om å gjøre det slutt, fordi jeg ikke har de følelsene jeg burde ha for henne. Jeg blir ikke så tent av henne i senga, og jeg kjenner at jeg kunne nytt veldig godt av singellivet og det å flørte og ikke ha noen som "legger beslag" på tiden min. Ikke ha noen å forholde seg til. Jeg høres nok ut som en skikkelig drittsekk, men jeg har ikke vært utro mot henne i noen form, annet enn å flørte litt.

Det er en side av det. Den andre delen av meg sier at jeg aldri kommer til å finne en som henne. At hvis jeg gjør det slutt, så vil jeg angre dypt. Jeg sliter også med å takle det faktum at jeg vet hun vil gå videre, og tanken på at en annen skal ha sex med henne gjør meg kvalm. Det er kanskje det som er værst.

 

Vi bor for tiden ca 3 timer unna hverandre, så vi ser hverandre sjeldent. Det går gjerne to uker mellom hver gang vi ser hverandre. Men for meg er det helt greit, jeg kjenner ikke noe spesielt savn egentlig, og det burde jeg jo! Jeg innser mens jeg skriver dette hva jeg egentlig burde gjøre, men så er det den andre delen av meg som hindrer meg. Det jeg trenger er egentlig bare respons fra nøytrale utenforstående mennesker. Jeg har lest så mange gode svar på dette forumet, og vet at det er tips og råd å få.

 

Om noen tar seg tid til å svare en håpløs kar, så settes det stor pris på.

 

Postet av anonym: 6d34a3a03611a7a8982e8ca5352b89d6

 

Postet av anonym: 5c5d7e332a10f2a94a4eaf71e7ebe09b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...