Blowbob Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Hvis det er noen norske spillere som spiller på Ragnaros alliance, og ønsker å hjelpe til en nyligstartet norsk guild, så ønsker jeg gjerne at du/dere tar kontakt. Er dårlig med norske spillere på ragnaros alliance siden. kort fortalt om guilden; består av norske RL venner, foreløpig. Vi er ca 6 stk RLs med rundt 20 chars i guilden. Målet med guilden er å gjøre WoW litt triveligere, og forhåpentligvis når vi blir stor nok, begynne å raide. Vi har erfaring med alle bossene i cataclysm raidsa. Så, har du en alt på ragnaros du skal/holder på å levle, ikke nøl med å ta kontakt med meg per mail in-game, eller whisper noen som er pålogget. Guilden heter forresten "Goons with Harpoons" og tilhører som sagt Ragnaros Alliance, og GM'en er Harryzits. Håper på respons. MOD; hvis dette er feil kategori, kan du vennligst flytte den for meg, takk. Endret 16. april 2011 av Blowbob Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1337679-wow-trenger-flere-norske-spillere-p%C3%A5-ragnaros-alliance/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå