lu2saa08 Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Har lyst å ta opp spill jeg spiller å legge på youtube som alle andre gjør for tiden:P Men jeg vet ikke hvordan! Har hdm kabel koblet til tven og pcen men har hørt at det ikke går!? Vis det er noen som gjør dette selv så vær så snill å si meg hvilket utstyr dere har og hvor jeg kan kjøpe det? Trodde faktisk at det skulle være ganske enkelt med all teknologien som er nå til dags, men ser ikke sånt ut:( Planen er å koble tven til pcen slik at jeg kan spille spill å vise via live stream og legge opp på youtube. kanskje redigere noen også. har et 5770hd skjermkort vis det betyr noe:P
cuberen Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Sjekk denne: synd du må bruke komponent og ikke hdmi. PVR
olaola123 Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Har lyst å ta opp spill jeg spiller å legge på youtube som alle andre gjør for tiden:P Men jeg vet ikke hvordan! Har hdm kabel koblet til tven og pcen men har hørt at det ikke går!? Vis det er noen som gjør dette selv så vær så snill å si meg hvilket utstyr dere har og hvor jeg kan kjøpe det? Trodde faktisk at det skulle være ganske enkelt med all teknologien som er nå til dags, men ser ikke sånt ut:( Planen er å koble tven til pcen slik at jeg kan spille spill å vise via live stream og legge opp på youtube. kanskje redigere noen også. har et 5770hd skjermkort vis det betyr noe:P Med Fraps kan du ta opp spill du spiller på pc'en og legge det ut på youtube etterpå! http://www.fraps.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå