Gå til innhold

Finnes det et rollespill til ps3


KeyanZa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fallout 3 og Fallout: New Vegas om du liker skytespill.

 

Hva går egentlig spillet ut på? har sett litt på youtube om spillet å ser jo interesant ut.

 

Retro-futuristisk take på et post-apokalyptisk Washington DC / Las Vegas fylt til randen med underholdning.

 

 

 

Lenke til kommentar

Ble til at jeg kjøpte fallout, new vegas.

Har spilt kun 30 min til nå å liker det godt. gleder meg til å komme igang med dette spillet.

er ikke så lett når man har små barn og slikt i hjemmen, da blir d spilling sene kvelder istedet.

 

noen som har noen tips til en helt new player i new vegas?

Lenke til kommentar

Siden det er utviklet av Obsidian, ikke Bethesda, får du lov å ta noen valg selv - og til tross for at det meste kan løses med vold, er det ikke nødvendigvis den eneste løsningen. Å velge Guns, Lockpick og Sneak som tag skills gir deg raskt verktøyene du trenger for å komme deg forbi de fleste situasjoner. Velg stats ut i fra tag skills. Når du får velge perks er det greit å velge en av "legnings-perkene", eller hva du vil kalle dem; henholdsvis Black Widow/Cherchez La Femme for kvinnelige karakterer, og Lady Killer/Certified Bachelor for mannlige. Du kan til og med velge begge. Lady De ekstra dialogmulighetene kombinert med bonusskaden er veldig hendig gjennom hele spillet. Er også verdt å investere i Speech (av grunnen over) og enten Unarmed eller Melee, iallefall om du aktiverer hardcore-mode. Spillet er ikke særlig vanskelig uansett, men det gir jo mening å ikke kunne bære med seg et helt depot av ammunisjon.

 

Skulle til å foreslå noen must-have mods også, men ... PS3. Kondolerer.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...