Gå til innhold

Blacklight: Tango Down

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitte i skrivende øyeblikk og leter etter server på Blacklight: Tango Down, bare til å bli skuffet over at jeg ikke finner noen å spille med.

Jeg liker spillet meget godt, men hater det faktum at jeg kansje må vente 15+ minuter for å finne noen å spille med.

Så jeg håpte å finne andre på forumet som også vil spillet dette, slik at man kunne avtale tider, og spille ilag.

Vis der er noen andre som syntes dette hadde vært kjekt, så er det bare å slenge en Live Tag ut, så legger jeg dere til.

Å så kan man avtale tider og spill på forum, eller skype.

Miillha er Live Tagen min. Bare å legge meg til.

Ser frem til bly kasting. ^^

----------------------------------------------------------Redigert--------------------------------------------------------

30-40minuter senere, å ennå har jeg ikke fått spillet online. =/

Latterlig, med tanke på at jeg fant bøtter og span av server på Urban Terror, som er et eldre spill...

Hadde de bare laget spillene som i gamle dager, der man lette selv... Men det er ikke så mye som en IP connect løsning... 0_0

----------------------------------------------------------Redigert--------------------------------------------------------

En dag etter, å ingen respons... Ser det at det ikke er mangen som spiller dette nei. ^^

Endret av MiLLHA1988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...