Gå til innhold

Slik blir teknologien bak The Elder Scrolls V (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

ok jeg gleder meg som en liten unge til det kommer ut elska oblivion men ja hadde mye feil men har du noengang prøvd ingame å gå opp på et fjell på en solskins dag i beste grafik å se ut det er det vakreste naturen og byene jeg har sett i et spill sålangt klart mange har mer imponerende grafik men ikke da og det er ingen som har kommet til den realistiske skogs oppbygningen som de hadde/har men det eksemple med å prate til en tømmerhogger som står å høger ved er jo idiotisk da det vil jo se utrulig teit ut antar du fikk det fra den andre artikkelen mange yrker der de kan fortsette å jobb og prate men det var en absolut urealistisk ting =)

 

Husk å trekke pusten nå og da. :)

 

Men jo, jeg er også mer enn en smule skeptisk til dette annonserte dialogsystemet hvor folk gjør ting mens de prater til deg. Bethesda's spillmotorer har ikke imponert hittil. Håper det blir litt bedre enn i oblivion/fallout3+NV, utover det tar jeg alt av nyheter rundt TES V helt rolig. Blir derimot mer ivrig om det viser seg at de lager en spillmotor som faktisk kan kjøre ports til konsoll. F3 og New Vegas er de verste spillkjøpene jeg har gjort på PS3. (etter å nylig ha sett PC versjonene av nevnte spill). Har faktisk til gode å kunne fullføre en gjennomspilling av new vegas på ps3, selv med 7-8 karakterer startet og flere hundre timer investert i spillet. Det er utilgivelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...