Gå til innhold

Mac App Store er åpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes enkelte programmer hadde fine priser (Aperture, iPhoto etc) og enkelte andre hadde hårreisende priser (BaldBooth for 45 kroner?!). Jeg kommer aldri til å kjøpe iPhone-spill portet til Mac for en X antall ganger høyere pris. Da kjøper jeg de billigere og sannsynligvis bedre på telefonen. Det samme gjelder en del andre programmer også. App Store lider av at veldig mange programmer gjør veldig lite til en veldig uproporsjonert stor pris.

 

Ellers liker jeg det. Flott å kunne finne programmer på og oppdatere dem på ett og samme sted.

Lenke til kommentar

Install the latest Snow Leopard update(10.6.6). Sign into the new App Store (in your dock). Download Twitter, it's free. Then go to Applications folder, locate Twitter, right click, Show Package Contents, navigate to Contents folder and copy _CodeSignature, _MASReceipt and CodeResources.

 

Download Angry Birds ( http://bit.ly/gy9wzk ).. run the dmg file.. drag Angry Birds into the Applications folder. right click, Show Package Contents, navigate to Contents folder and delete _CodeSignature, _MASReceipt and CodeResources. Now paste in the files you copied from the Twitter.app .

 

Done. Enjoy Angry Birds and any other .app file from the new Mac App Store that you can find online ;)

Lenke til kommentar

"Apple dummet seg ut når de gjorde det obligatorisk for alle å ha lagt inn kort informasjon for å kunne laste ned programmer. Det finnes en brukergruppe som er under 18, og de har mest sannsynlig ikke en nettbank.

 

Skuffende." Man kan bruke iTunes-gavekort og man trenger ikke å legge inn kort eller kontoinformasjon, hvis man registrerer med koden på iTunes-gavekortet. Men ja jeg er enig i at de kunne ha flere måter å kjøpe på, for eksempel med SMS (pay-by-SMS), eller å ringe et nummer for å betale (pay-by-phone). Men det kommer nok etterhvert :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...