Gå til innhold

En tråd om eksklusive spill!


Anbefalte innlegg

Personlig så mener jeg at God of War 3 er det beste. Jeg har ikke spilt eneren eller toeren og var først skeptisk til spillet da det ikke virket som sjangeren ville fungere for min del men det er jo såpass episk (i ordets rette forstand) at man lar seg rive med!

 

Like bak kommer Super Mario Galaxy. Nytt og spennende banedesign kombinert med stilig grafikk og storslagent musikk. Heavy Rain er et strålende eksempel på at "interaktiv kino" ikke lenger er noe som bare høres bra ut i teorien men er søppel i praksis. Dette er et spill man faktisk gidder å spille flere ganger.

 

På verstinglisten vinner Uncharted 2. Spillet var så slitsomt at jeg ikke orket å spille det mer enn et par timers tid. Skjønner ikke hvorfor mange lovpriser dette spillet. Assasin's Creed 2 er fullstendig overlegent. En annet kandidat var Halo 3. Snakk om mye hype for just another FPS^TM. :whistle:

 

Vet ikke helt hva jeg ser frem til for å være ærlig og har ikke den helt store oversikten heller. Tenkte jeg kanskje kan hente inspirasjon her fra noen av dere andre!

Endret av lampard8
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har nok Metal Gear Solid 4, Heavy Rain og Uncharted 2 som mine topp 3 eksklusive spill

 

MGS IV gav meg hakeslepp av den fantastiske historien og en ekstremt verdig avslutning på en fantastisk spill-serie. Har så mange gåsehud øyeblikk fra det spillet! Gameplayet var også overhalt og den perfekte blandingen av sniking og non stop action var velkommen hos meg. Grafikken er i tillegg bedre enn 95% av de spillene som kommer ut nå.

 

Heavy Rain er det mest involverende jeg har spilt noen gang. Jeg "gruer" meg å gå videre i det spillet, i frykt av at noen av hovedpersonene mine skal dø, det har jeg aldri opplevd noen gang i et spill. Jeg blir helt sugd inn i historien og jakten på origami-morderen. Et mesterverk!

 

Uncharted 2 er en berg-og-dal opplevelse, der det ene oppdraget overgår det andre. Ingenting slår "tog-levelen" i det spillet, noe så filmatisk har jeg aldri vært borti. Historien er fengende og du bryr deg om karakterene. Grafikken er verdensklasse. Det er rett og slett bare spillkos!

 

 

 

NB!

Denne viser hvor mange eksklusiver hver konsoll har som har 80 eller høyere score hos metacritic:

The Top Exclusives

 

Overraskende at Wii'en har flest "gode" eksklusiver, ikke like overraskende at 360en har færrest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...